• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Instagram - Kako lahko spletni trgovci izkoristite vse bolj priljubljeno družbeno omrežje?

Če smo še nedavno ob družbenih omrežjih najprej pomislili na Facebook, nam bo morda v prihodnosti prvi na misel prišel Instagram. Družbeno omrežje v lasti gigantskega Facebooka se razvija iz meseca v mesec in skoraj vsak teden dodaja nove funkcionalnosti, s katerimi razveseljuje uporabnike ter podjetja/oglaševalce na drugi strani.

Foto: sMind

Instagram beleži eksponentno rast uporabnikov

Po svetu ima ta priljubljena mobilna aplikacija že več kot 700 milijonov uporabnikov, od tega dnevno kar 400 milijonov aktivnih, število uporabnikov pa eksponentno raste. Med njimi je tudi približno 300.000 Slovencev, s čimer se pri nas po priljubljenosti uvršča na drugo mesto takoj za Facebookom.

Kaj je Instagram in v čem je poseben?

Instagram je izrazito estetsko družbeno omrežje, na katerem med brskanjem po feedu srčke najraje delimo lepim fotografijam. Njegova posebnost je v tem, da lahko vsebine dodajamo samo na pametnem telefonu prek Instagram aplikacije.

Uporabnike bomo razveselili tudi z videi, v katerih izrazimo svojo osebnost: vsebina videov je lahko izobraževalna, informativna ali zabavna. Bolj bomo originalni in svojstveni, več sledilcev se nam bo pridružilo.

Slike lahko uredimo z odličnim Instagramovim urejevalnikom, za izboljšanje fotografij pa lahko uporabimo tudi druge mobilne aplikacije, kot so Snapseed, VSCO, Pixlr in podobne.

Kaj objavljati na Instagramu kot ecommerce podjetje?

Instagramu se pridružuje vse več podjetij, ki ta priljubljen spletni kanal vključujejo v strategijo komunikacije na družbenih omrežjih. Vzrok je preprost: če se tam pojavljajo potencialni kupci (in teh je glede na število uporabnikov precej), je idealno, da se jim pridružimo v komunikaciji s fotografijami in videi.

Najlažje se jim približamo s fotografijami iz ozadja, s katerimi pokažemo kulturo podjetja. Obrazi zaposlenih so namreč najboljši način za grajenje odnosa in zaupanja s sledilci, zato ne bodite sramežljivi in pokažite svojo strast do dela. Ne pozabite prikazati tudi svoje zabavne plati.

Slikovno družbeno omrežje lahko uporabite tudi za:

  • zanimivo predstavitev svojih izdelkov, pri čemer uporabite estetske produktne ali image fotografije,
  • objavo izjav zadovoljnih strank, ki bodo še dodatno okrepile zaupanje,
  • fotografije z dogodkov, ki se jih udeležujete,
  • občasno lahko dodate tudi kakšen citat, ki naj bo povezan z vašim poslom in nikakor eden tistih, ki krožijo po spletu – pazite na unikatnost,
  • oglaševanje – Instagram lahko uporabite tudi kot vir obiskovalcev v vašo spletno trgovino.

Ne pozabite na osnovno pravilo družbenih omrežij

Vsa družbena omrežja so predvsem … družabna. Tukaj je zelo malo prostora za prodajne objave (z izjemo oglasnih sporočil), saj želimo s sledilci vzpostaviti pogovor (engagement), ki bo zelo težko stekel s »kupi-kupi« vsebinami.

Zapis je bil prvotno objavljen tukaj.