• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tekma

Gregor Vuk in Boštjan Laznik kot najboljša mlada kreativca zastopata Slovenijo na tekmovanju Mladih levov. V četrtem in najglasnejšem dnevu celotedenske reportaže s festivala kreativnosti sta uglaševala svoje ideje na praktični nalogi. Skupaj z 92 tekmovalci sta se pomerila v 24-urnem izzivu kategorije CYBER.

Foto: Cannes Lions

Vse ima svojo ceno

Edina stvar, ki je v Cannesu cenejša kot v Sloveniji, so leče. Morda ste pozabili - v Milanu sva ostala brez celotne prtljage. Midva ne moreva. Brez obleke lahko greš samo na nudistično plažo, brez računalnika k amišem in ker nama vlomilci niso mogli vzeti telefonov, so pač segli po polnilcih. Boštjanu so pljunili kontaktne leče, kar je boleče, če si oblikovalec, ki mora v 24 urah zdizajnirati pomembno predstavitev. No, po shopping maratonu sva že jasneje videla, kako naprej.

Vse se vrti

Kanski festival je kot vrtiljak ljudi, ki se niti za trenutek ne ustavi. In vsak obiskovalec ima svojo misijo, naj je to networking, samopotrditev ali iskanje novih priložnosti. Sam sem v svoji rimski kolumni razmišljal, kako pomembno je znanje in tekmovanje Mladih levov je edinstvena praktična izkušnja. Spet samo 24 ur, konkurenca pa še težja in številčnejša. Vsak izmed 46 parov je moral najprej zmagati v svoji državi, da se je lahko prebil do tekmovalne dvorane. Čeprav so tu razlike med najboljšimi milimetrske, ti šestilo nič ne pomaga. Zato sva se posvetila nalogi z močjo 200-vatnega projektorja. Kljub zavzetosti pa spet ni šlo brez zapletov. Vsi so bili povezani z opremo in dvakrat se nama je sredi dela obesil računalnik. Ko sva zadnjo minuto vendarle oddala, sem si oddahnil.

Iskalnik kreativnosti

Kanska klima je zelo prijetna, domačini prijazni in pripravljeni pomagati. Kar je diametralno nasprotno od najine izkušnje z milansko policijo. Če bi svoje zaposlene izrezala iz kartona in jih postavila po mestu, bi enako "dobro" opravljali svoje delo. Morda so drugače oh in sploh, ampak vseeno svetujem, da se pustite oropati v kakšnem drugem mestu. Prvo mesto za iskanje ključnega marketinškega znanja pa ni Google, ampak Cannes. Lahko ga daste med zaznamke.