• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Uglaševanje v Cannesu, 3. dan - Hannes Böker in brifiranje

Gregor Vuk in Boštjan Laznik kot najboljša mlada kreativca zastopata Slovenijo na tekmovanju Mladih levov. V tretjem dnevu celotedenske reportaže s festivala kreativnosti uglašujeta svoj talent z nemškim kreativnim direktorjem Hannesom Bökerjem, seznanila pa sta se tudi s tekmovalnim brifom.

Foto: Cannes Lions

Mladec in morje

Zame je letošnja kanska izkušnja tudi uglaševanje iz pisanja reportaž. Legenda pravi, da je Hemingway vsak dan napisal 500 besed (še trezen, ampak ne v Cannesu). Ne glede na počutje ali ustvarjalno krizo, je to število, ki ga je vedno mogoče doseči. OK, Ernest je super, ampak redkobesedni Špartanci so dokazali, da je že 300 lahko izredno nevarna številka in jaz jim bom sledil. Tudi Hannes Böker je v svojih odgovorih lakonski, ampak v oglaševanju se vsi moramo privaditi na jedrnatost. Potrošniki so dnevno bombardirani s toliko sporočili, da moramo oglaševalci skrbno izbrati količino informacij, ki jo želimo podati, saj je izgubljena pozornost luksuz, ki si ga ne moremo privoščiti.

Kateri nasvet bi dali mlajši različici sebe?

Bodi osredotočen.

Kaj je resnica o oglaševanju?

Da je težek posel.

Kako lahko kreativnost izboljša naša življenja?

Tako, da osreči ljudi.

Kaj je potrebno, da uloviš leva?

Bolj kot vse drugo, vztrajnost.

Na kaj ste resnično ponosni?

Na uspeh.

In ko reče uspeh, verjetno misli na tri leve. Jaz pa razmišljam, da sonce v Cannesu pripeka tako močno, da bi ga res morali zakriti s puščicami, če uporabim besede špartanskega poveljnika Leonidasa.

Sonce vzhaja in zahaja

Zvečer je padel pred naju težko pričakovani brif na temo HIV virusa. Tema je bila zelo zanimiva, a ne tako zanimiva, da bi izpustila polnočno žurko Mladih levov. Najini sotekmovalci v CYBER kategoriji so sicer jo. Nad tem sva bila kar malo presenečena, ampak mislim, da bi se Hemingway tokrat z nama strinjal.