• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Uglaševanje v Cannesu, 2. dan - Razbita šipa in Darre van Dijk

Gregor Vuk in Boštjan Laznik kot najboljša mlada kreativca zastopata Slovenijo na tekmovanju Mladih levov. V drugem dnevu reportaže s festivala kreativnosti bosta "Uglaševalski pogovor" z nizozemskim kreativnim direktorjem Darretom van Dijkom delila z bralci Marketing Magazina.

Foto: Cannes Lions

Milano za drago

En nasvet za pot v Cannes: pojdi naravnost v Cannes. Midva sva se sicer za hip ustavila na milanskem nogometnem stadionu. Boštjan je velik nogometni navijač in komaj čaka, da vidi Gerarda kot govorca na festivalu. Toda hipnih 15 minut je bilo dovolj, da so vlomilci opazili najin Captur in iz njega izpraznile laptope, fotoaparate ... oziroma vse, kar so lahko.  Karma, prosim če nama to povrneš na dan tekmovanja. B.laznik je ob razbiti šipi ponorel, meni pa po določeni agencijski kilometrini redko kaj pride do živega. No, vsaj današnji pogovor z Darretom je potekal brez poškodb.

Darre to be different

Mladi kreativci, ki še uglašujemo svoj talent, ne smemo preslišati izkušenih "starih mačkov". Zato sva danes prisluhnila gostu iz amsterdamskega TBWA Neboko. Darre van Dijk je več kot primeren za najino Uglaševanje, saj je glasbenik. Poleg tega, da se njegovi pesmi uvrščajo na vrhove lestvic, je tudi prejemnik 14 kanskih levov in član letošnje žirije.

Kateri nasvet bi dali mlajši različici sebe?

Garaj in se ne predaj zlahka, predvsem pa vedno imej apetit za nekaj več.

Kaj je resnica o oglaševanju?

Da je oglaševanje nekaj, kar ljudje sovražijo. Upoštevaj to, ko snuješ kampanje. Ustvarjaj razvedrilo, pristne solze ali smeh. Nekaj v kar ljudje lahko verjamejo. Vendar pa nikoli ne dolgočasi ljudi z brezveznimi oglasi.

Kako lahko kreativnost izboljša naša življenja?

Menim, da oglaševalci ne smemo postavljati sebe na pediestal. Nismo tu zato, da bi reševali svet. Imamo pa moč,da ljudi prepričamo, da verjamejo v nekaj. In to lahko uporabimo za dober namen. Če ljudem pokažeš novo perspektivo, ki pozitivno spreminja mišljenje ljudi … Ampak vse, kar počnemo, vedno počnemo v imenu znamke oziroma osebnosti znamke.

Kaj je potrebno, da uloviš leva?

Iskreno ... svež nov način razmišljanja. Ko imaš res dobro idejo, to začutiš v telesu.

Na kaj ste resnično ponosni?

Na naše mlade time, ko jih vidim, kako ustvarjajo fantastične ideje. Kar kurjo polt dobim, ko jih vidim na odru. Na njih sem izjemno ponosen.

Izmed kampanj naše regije se mu je najbolj vtisnila v spomin lanska Wing of Love hrvaškega Ogilvyja. Debatirala sva tudi o nekaterih slovenskih idejah, ki se mu zdijo dobre, a morda ne najbolje izpostavljene. Darre me je še prepričal, da v Amsterdamu ne kadijo neke posebne trave, ki ti da boljše ideje. Vse je odvisno od tvojega dela.

Zvečerilo se je, Darre nama je zaželel srečo na jutrišnjih Mladih levih in šli smo vsak v svojo smer.