• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Uglaševanje v Cannesu, 1. dan

Gregor Vuk in Boštjan Laznik kot najboljša mlada kreativca zastopata Slovenijo na tekmovanju Mladih levov. V svojo celotedensko reportažo na Azurni obali bosta vpletla znana "levjesrčna" oglaševalska imena in ponudila bralcem Marketing Magazina neposreden vpogled v dogajanje kanskega festivala kreativnosti.

Uglaševanje kot fine-tuning

Mladi uglaševalci smo razigrani s svojimi idejami, a še vedno uglašujemo svoj talent. A dokler nisi uglašen, nimaš kaj solirati. Kreativnost, sploh na svetovnem nivoju, je zahteven inštrument, ki dobro zveni le, če mu nameniš veliko vaje. Kanski festival je poln izušenih virtuozov oglaševanja, ki lahko svoje izkušnje prenesejo na nas in na bralce Marketing Magazina. Zato jih bova v Cannesu povabila na Uglaševalsko čveKANje, pogovore, kjer jima bova zastaviljala 5 »večnih« vprašanj. Pričakujeva, da bodo s svojimi odgovori navdahnili naju in slovensko stroko ter morda namignili, kako na najvišjem nivoju oglaševanja zabrenkaš na prave strune. Kljub veliki želji ostajava realista: verjetno ne bova dobila pogovora z nagrajencem za življenjsko delo; najbolj zaželjeno (in zasedeno) osebnost festivala. Nič hudega. Saj ne greva v Cannes po Drogo. Bova pa zato jutri zapisala pogovor z zvenečim imenom iz prestolnice drog. Pričakujem, da bova v Cannesu našla še več mojstrov, ki bodo odlični mentorji pri najinem »uglaševanju«.

Eksperimentalna pot

Poleg zastopanja slovenskih barv v Cannesu je najina poglavitna naloga nabiranje znanja. Vedno potrebuješ misijo, da si bolj produktiven. Če ne veš, kam bi rad, si že na cilju. No, midva sva se v Cannes podala v turbo pogonu. In čeprav sva po poti izgubila trzalico, vseeno lahko preigravava festivalsko dogajanje ter izpostavljava po najinem opažanju pomembne, zanimive in za stroko relevantne vsebine. Tako kot v glasbi je tudi v oglaševanju poleg profesionalnosti nekaj prostora za improvizacijo. Zato bova dovolila, da nama ponekod okolje samo dirigira, o čem pisati. Jutri nama bo sicer kreativni direktor, ki je do sedaj prejel že 14 levov. Stay tuned.