• Facebook
  • Twitter
  • RSS

ZEH ali HEZ?

Vseeno je. Prevajam knjigo Stevena Van Belleghema When Digital Becomes Human in sem nadušen. Med prevajanjem knjige si prebrano/prevedeno zapomniš petkrat bolj, kot če bi knjigo le prebral. Vsebina je napisana poljudno, veliko je primerov dobrih praks, največ pa zelo preprostih nasvetov, ob katerih lahko razmišljaš. Predvsem o tem, kaj lahko spremeniš v svojem okolju, podjetju, organizaciji ali oddelku.

Knjiga When Digital Becomes Human se loteva digitalne transformacije kot transformacije odnosov s kupci. Digitalizacije avtor in strokovnjak za odnose s kupci ne vidi kot tehnologijo, ki je namenjena sama sebi, ampak kot novo pomembno stopnico v razvoju odnosov s kupci. Globalno najbolj uspešna in znana podjetja, kot so Apple, Uber, Airbnb, Google in druga, kupcem niso ponudila tehnologije, ampak nove odnose s kupci. Kupcem so ponudila rešitve, ki so jim povečale zadovoljstvo. Kako, kaj in zakaj, boste lahko že v kratkem preverili sami. 

Že danes pa vam ponujam eno od metrik razvoja odnosov s kupci (aplikacija, e-trgovina, klicni center, prodajno mesto …), ki jo  je avtor Van Belleghem opisal kot »Angry Bird check-list«. Če na primer razvijate novo aplikacijo za stik s kupci, morate v vseh fazah razvoja poskrbeti, da bo aplikacija Zabavna, Enostavna in Hitra, ZEH torej, ali pa HEZ, če obrnete vrstni red besed.

Steven Van Belleghem bo v Ljubljani nastopil 6. junija. Knjigo When Digital Become Human bomo pri Marketing Magazinu izdali 10. aprila 2017.

Pri izidu knjige boste lahko sodelovali tudi vi. Kako? Hitro, enostavno in zabavno. Ampak o tem drugič.