• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na katere starostne skupine se morate osredotočiti v spletni trgovini?

Če se ukvarjate s spletno trgovino, verjetno dobro veste, da je za uspešno poslovanje ključna ustrezna definicija ciljnih skupin. Podatki raziskave spletnega nakupovanja Shopper’s Mind 2015, ki je bila opravljena na več kot 33.000 slovenskih spletnih uporabnikih, razkrivajo, v kateri starostni skupini je delež spletnih kupcev najvišji in kje še obstaja potencial za dodaten razvoj.

Podatki raziskave omogočajo vpogled v nakupne navade glede na štiri starostne skupine: 12 do 24 let, 25 do 34 let, 35 do 44 let ter 45 do 84 let. V skupini 12-24 let imajo praktično že skoraj vsi uporabniki interneta, 96 odstotkov, izkušnjo nakupovanja na spletu, od tega vsaj en nakup mesečno opravijo štirje od desetih, četrtina jih nakupuje redno, tretjina občasno. Med 25 in 34 leti, ko ljudje vstopajo v glavno potrošniško življenjsko fazo, je delež spletnih kupcev 95-odstoten. Po pričakovanjih je v tej demografski skupini največ intenzivnih nakupov, saj jih vsaj enkrat mesečno nakupuje skoraj polovica.

Devet od desetih uporabnikov interneta, starih med 35 in 44 let, nakupuje preko spleta, od tega tretjina intenzivno, četrtina redno. Starostna skupina 45 do 84 let najmanj spletno nakupuje, vseeno pa je delež presenetljivo visok glede na splošno prepričanje in znaša čez 70 odstotkov. Od tega jih intenzivno nakupuje že slaba petina.

Spletno nakupovanje po starostnih skupinah:

Vir: Shopper’s Mind Slovenija, raziskava spletnega nakupovanja v partnerski izvedbi Ceneje in raziskovalne agencije Valicon, november 2015, ob uporabi spletnega panela »JazVem«, n=5.055, uporabniki spleta

Prispevek je bil prvotno objavljen na spletnem portalu sMind.