• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Z vsebinskim portalom do 70 odstotkov nižja cena za oglaševanje

V agenciji W3B so za svojega naročnika vzpostavili vsebinski portal, ločen od njegove uradne spletne strani. V študiji primera opisujejo, kako so se lotili projekta vzpostavitve portala v treh fazah.

Naša stranka (Keune) je prišla do nas z željo po dodatni spletni promociji. Že na samem začetku smo naleteli na nekaj težav – prva je bila ta, da stran ni pod slovenskim okriljem, zaradi česar so spremembe na strani praktično nemogoče. Ker tako nismo mogli urediti pristajalnih strani, je bilo oglaševanje neučinkovito, saj je bila stopnja ujemanja med vsebino in ciljno stranjo nerentabilna. Druga težava je bila ciljna publika, ki je sicer zelo široka, ampak zelo segmentirana – doseči moramo tako frizerje kot uporabnice produkta.

Stranki smo predlagali vzpostavitev vsebinskega portala, ločenega od uradne spletne strani. Projekta vzpostavitve smo se lotili sistematično in določili tri faze poteka.

Prva faza: priprava

Zasnovali smo vsebinski portal s širšim naborom vsebin, saj smo s tem dobili širšo ciljno javnost in dodatno segmentacijo. Nato smo portal oblikovali ter ga razrezali in programirali. Na podlagi analize ključnih besed smo pripravili in vnesli relevantne vsebine (videe, besedila, slikovno gradivo). V naslednjem koraku smo portal vključili v oglaševalsko platform W3B.media, ki jo podpira DoubleClick for publishers. Znotraj portala smo naredili še ožjo segmentacijo uporabnikov, ki iščejo ključne besede »barve za lase«, »šampon« in podobno, na podlagi česar bomo ponovno vzpostavili stik z njimi s pomočjo remarketinga (ponovnega trženja). Vzpostavili smo tudi dva podporna kanala na družbenih omrežjih – stran Facebook in profil Instagram. Portal ZaLepoto.si je tako vzpostavljen in pripravljen na objavo.

Druga faza: zbiranje podatkov

V drugi fazi smo si zastavili vprašanji: Kaj uporabniki trenutno iščejo? ter Kakšne nasvete si želijo? in na podlagi tega vsebinsko obogatili in razširili portal. Piškotki so nam povedali, kaj so uporabniki brali, koliko časa so bili na strani, preko katere naprave so dostopali do naše strani in ali so povezani z našo stranjo na Facebooku. Na podlagi tega smo naredili določene izboljšave strani.

Tretja faza: mesečne aktivnosti

Mesečno določimo nove vsebine, ki jih želimo objaviti, ter pripravimo nove vizualne materiale za potrebe oglaševalskih kampanj ter segmentirane akcije v drugih omrežjih (AdWords, Facebook …)

Rezultati (po tridesetih dneh od vzpostavitve)

Skupno smo zbrali že 8.100 uporabniških profilov (4.500 Google Display, 1.400 Google Search, 2.200 Facebook – profili se lahko prekrivajo), portal pa je obiskalo več kot 5.300 uporabnikov, ki so ustvarili več kot 6.000 sej in nekaj več kot 12.000 ogledov strani. Naši stranki se je cena za oglaševanje na Googlu znižala za 70 odstokov, kar pomeni, da lahko preostali del sredstev, namenjenih oglaševanju, preusmerimo na druge kanale.

Vzpostavitev vsebinskega portala se je znova izkazala za učinkovit in stroškovno optimalen način promocije blagovne znamke, izdelkov in storitev.