• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako definirati najaktualnejšo vsebino na svoji spletni strani in kaj z njo narediti?

Najbolj vročo vsebino na spletni strani je dokaj enostavno ugotoviti. V spodnjem videu sem prikazal, kako v minuti definirate, kaj vaše bralce najbolj zanima.

Pri tem pa je bolj pomembno, kaj boste s tem naredili? In morda še bolje, kako ugotoviti, katere so trenutno najaktualnejše vsebine na drugih straneh?

Zakaj je dobro poznati najaktualnejšo vsebino?

V prvi vrsti vam ta pomaga pridobivati promet na vašo spletno stran in posledično ustvariti novo občinstvo. Z novim občinstvom pa prihajajo tudi nove stranke. In tako se povečuje vaša prodaja, prepoznavnost ali kar koli je že vaš cilj.

Dobra vsebina bo vedno privlačila množico, vas pa potiskala med strokovnjake.

Dobro vsebino tudi z veseljem povezujejo strokovnjaki z vašega področja. S tem vam ustvarjajo dodaten promet njihovega občinstva.

Preprosto, to so strani, ki ustvarjajo največ prometa, in če jih ustrezno optimizirate, lahko iz njih pridobite lepe rezultate.

Kako naj optimiziram stran za boljše rezultate?

Stran lahko optimizirate, da se pojavlja bolje med zadetki, prilagodite vsebino za pridobivanje novih kontaktov, jo promovirate, ustvarjate povezave nanjo iz različnih kanalov …

Najprej pa se morate odločiti, kaj je vaš cilj? Nekaj primerov navajam spodaj:

·       pridobitev e-naročnika

·       poslano povpraševanje

·       prodaja izdelka

·       pridobitev mnenj

·       pridobitev komentarjev

·       širjenje občinstva

·       pozicioniranje ključnih besed

Potem pa z različnimi strategijami dosežite svoj cilj.

Kakšne strategije uporabiti za optimiziranje vsebine?

Spodaj je nekaj konkretnih predlogov, ki jih lahko uporabite takoj na svoji spletni strani.

1. Lahko dodate bonus vsebino, nagrado v zameno za e-naslov.

Super način, kako pretvoriti obiskovalce v vaše naročnike.

2. Poskrbite za interne povezave.

Ne pretiravajte z njimi. Vendar je povezava na relevantno vsebino, ki nadaljuje pot v vašem prodajnem lijaku, prava smer.

3. Če je stran močnejša od vaše glavne strani, potem velja razmisliti, da jo spremenite v glavno stran.

Od vaše platforme je sicer odvisno, kako se tega lotiti. Po navadi pa zahteva nekaj tehničnega znanja.

4. Na to stran lahko dodate storitve ali izdelke, ki jih nudite.

Preprosto dodate del vsebine, ki se nanaša na produkt, ki bi ga radi promovirali.

5. Kaj pa stran, ki že dobro konvertira?

Promovirajte jo! Poskrbite, da bo prejela čim več prometa še iz drugih kanalov.

6. Dodajte možnost komentiranja, deljenja.

S tem spodbudite širjenje tudi med popolnoma neznanim občinstvom, s komentarji pa si povečate kredibilnost.

7. Optimizirajte vsebino za želeno ključno besedo.

Poskrbite, da se bo članek pojavljal višje med organskimi zadetki. Poiščite besede, ki so najbolj iskane v sklopu vašega članka in jih smiselno vključite v vsebino.

Prispevek je bil prvotno objavljen na blogu agencije za digitalni marketing Prvi na spletu.