• Facebook
  • Twitter
  • RSS

22. Zlati boben: Sodobni marketing je zanimivejši kot kdaj koli prej

Na prihajajočem Zlatem bobnu bo Ana Andjelić, globalna strateška direktorica v agenciji Havas LuxHub, predstavila pet pravil sodobnega marketinga. Objavljamo njeno razmišljanje o nenehno spreminjajoči se podobi marketinga.

Ana Andjelić: »Sodobni marketing prisega na dobro zgodbo in je predvsem storitveno naravnan.« (Foto: osebni arhiv)

Zelo se že veselim srečanja z občinstvom letošnjega Zlatega bobna, kjer bom z vami razpravljala o svojem pristopu k sodobnemu marktingu. Po mojih izkušnjah nastanejo najbolj inovativne in kreativne rešitve takrat, kadar imamo opravka z omejenimi viri: časom, denarjem ali drugimi sredstvi. Vzhodnoevropska regija se je izpopolnila v načinih upravljanja z omejenimi viri in prav to jo naredi za še posebej zanimivo občinstvo. Vem, da se bodo udeleženci letošnjega Zlatega bobna lahko veliko naučili iz mojih petih pravil sodobnega marketinga. Rešitev je v tem, da postanete iznajdljivi in da si olajšate svoje delo.

Uspeh v digitalnem svetu je stvar preživetja

Blagovne znamke, ki se zaradi zgodovinskega trka medijev in tehnologije srečujejo z največjimi izzivi v zgodovini, so dobile ogromno priložnost, da ponovno osmislijo svoje poslovne modele v digitalni dobi. To pomeni, da morajo namesto obrambe začeti igrati v napadu, čeprav to vodi k sprejemanju ali zavračanju v preteklosti uspešnih pristopov.

Da bi uveljavljene blagovne znamke zmagale v novi poslovni pokrajini – kjer je znamka Uber enakovredna znamki Toyota –, morajo začeti razmišljati kot novi »moteči« konkurenti in postaviti digitalno tehnologijo v samo osrčje svojih strategij.

Ne drži, da tega pametna podjetja že ne počnejo. Že petnajst let so v nenehnem stanju reorganizacije, prestrukturiranja in prilagajanja svojega poslovanja, da bi razrešila digitalno kodo.

Danes je uspeh na digitalnem področju stvar preživetja. Direktor se lahko nekega jutra zbudi in odkrije, da je pravkar nastal novi Airbnb, Birchbox ali Seamless, ki bi lahko ogrozil njegovo podjetje. Digitalna tehnologija lahko spremeni industrijo praktično čez noč. Samo vprašajte časopisna podjetja in prodajalne knjig. Internet je postal poslovni »faktor strahu«.

Velika podjetja morajo začeti razmišljati kot novinci

Dobra novica je, da digitalne spremembe vodijo obstoječa podjetja pri tem, kako naj uporabljajo nove platforme in tehnologije, da bi ponovno osmislila svoje poslovanje in se prilagodila, da bi postala močnejša kot kdaj koli prej. Da bi jim to uspelo, morajo velika podjetja začeti razmišljati kot novinci.

Na letošnjem Zlatem bobnu nameravam predstaviti pet razlogov, zakaj je sodobni marketing lahko vodilna sila poslovne transformacije. Naj vam ponudim krajši vpogled: na sodobni marketing gledam kot na disciplino, ki je na razpotju poslovnega, tehnološkega in kreativnega sveta. Verjamem, da je sodobni marketing največji tat, kar jih je, in da je v ljubezenskem razmerju s potrošnikom. Menim, da sodobni marketing prisega na dobro zgodbo in je predvsem storitveno naravnan. Če želite slišati več, se mi pridružite na letošnjem Zlatem bobnu. Skupaj bomo odkrivali, kako bi lahko prilagodili marketing in ga uporabili za izgradnjo najnovejšega podjetja, znamke ali rešitve za potrošnika, da bo očaral naše naročnike in vaše delo naredil še bolj zanimivo.