• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MMnenje: Kako smo zaposleni našli pot do sreče in zdravja?

Aplikacij, ki spremljajo naše telesne parametre, nam olajšujejo vnos podatkov o prehrani in fizični vadbi, je zmeraj več. In v Sloveniji pri tem ne zaostajamo. Med uspešnimi zgodbami je tudi podjetje Mikropis Holding iz Žalca, ki ob drugih tehnoloških rešitvah oblikuje tudi mobilno in spletno aplikacijo 24alife Personal, multidisciplinarno rešitev, ki posameznika spremlja na poti do zdravega in srečnega življenja.

Naša življenja so se v zadnjih nekaj desetletjih precej spremenila. Dnevno, od trenutka, ko se zbudimo in dokler ne gremo spat, smo izpostavljeni neverjetni količini informacij, ki jih beležimo podzavestno. Od časopisa, ki ga zjutraj prelistamo, informacij in poročil, ki jih prejmemo preko radia, oglasnih tabel, mimo katerih se vozimo, do celovitega spektra informacij, ki jih prejmemo, ko prispemo v službo. Tudi prosti čas, z množičnimi mediji, prenosnimi in tabličnimi napravami, je zapolnjen z ogromno informacijami in vsebinami, na katere nismo imuni. S pametnimi napravami v žepih smo dosegljivi ves čas, naši delovniki se podaljšujejo z 8-urne prisotnosti v pisarni do 24-urne nenehne dosegljivosti. S tem pa prihajajo tudi zdravstvene težave, povezane s stresom, ki smo smo dnevno izpostavljeni. Delo mora biti opravljeno hitro in učinkovito, povezovanje s svetom, globalizacija in širjenje v tujino, kar moderna tehnologija olajšuje, naše delovnike podaljšuje tudi zaradi časovnih razlik. Nekje vmes pa smo pozabili na naše zdravje in dobro počutje.

Biti fit in ne (pre)suh

Od nenehne mantre, da je biti suh in privlačen cilj, ki ga vsi neuspešno zasledujemo celo življenje, ti pritiski zadnja leta pojenjajo. Pozornost se je zdaj preusmerila k spodbujanji uravnoteženja fizične vadbe in prehrane – biti fit in ne (pre)suh. In ponovno imajo pri tem pomembno vlogo pametni telefoni in tablice, sedaj že tudi zapestne ure. Aplikacij, ki spremljajo naše telesne parametre, nam olajšujejo vnos podatkov o prehrani in fizični vadbi, je zmeraj več. In v Sloveniji ne zaostajamo; zagona in znanja na področju modernih tehnologij je veliko, zato razvoj na tem področju ne preseneča. Med uspešnimi zgodbami je tudi naše podjetje iz Žalca, ki ob drugih tehnoloških rešitvah oblikuje tudi mobilno in spletno aplikacijo 24alife Personal, multidisciplinarno rešitev, ki posameznika spremlja na poti do zdravega in srečnega življenja. Zaposleni že tri leta oblikujemo in izpopolnjujemo aplikacijo, gradimo in dodajamo njeno vsebino. Je knjižnica znanja štirih znanstvenih področij, medicine, psihologije, športa in prehrane, z obsežnim arhivom vaj, nasvetov in video posnetkov vseh štirih področij. S pomočjo omenjenih vsebin uporabnik samostojno izvaja športne, relaksacijske in psihološke vaje, kadar koli in kjer koli.  

Če želimo biti uspešni, moramo sami postati ambasadorji svojega izdelka

V času globalizacije in prostega pretoka informacij ni prostora za nič drugega kot popolno transparentnost. To velja za vsa poslovna področja, tudi za nas, ki se trudimo uporabnikom predstaviti pot do zdravega in srečnega življenja. Zato smo se zaposleni v podjetju Mikropis Holding podali na 90-dnevno antistresno preobrazbo z našo rešitvijo 24alife Personal. Če želimo biti uspešni, moramo sami postati ambasadorji svojega izdelka in verjeti v to, kar vsakodnevno pilimo in oblikujemo. Spoznavanje preko uporabe, personalizacija in njegova prilagoditev »mojim« potrebam ustvarja največje zagovornike ravno v lastnih vrstah, kar je ključno za verodostojno trženje produkta. Navdušiti lastne zaposlene, ki bodo potem navduševali naprej.

Največji dosežek znamke je poistovetenje z izdelkom. Pijemo Radensko in ne mineralne vode. Pri nas vzamemo lekadol, v tujini pa aspirin, in ne tablete za glavobol. Uporabljamo viledo, ne gobice za čiščenje. Ko imamo rano, jo prelepimo s hansaplastom in ne z obližem. Brijemo se z žiletkami, ki je poslovenjen izraz znamke Gillette, in ne z britvico. Pred leti smo v bivši državi imeli podjetje Jogi, ki je postal sinonim za vzmetnice in ležišče, eurokrem so bile vse lešnikove in čokoladne kreme, lučka pa vsi sladoledi na leseni palčki. In tudi mi si želimo, da bi 24alife postal sinonim za zdravo življenje. Da bi uporabnik vedel, da je njegov spremljevalec za zdravo in srečno življenje z njim 24 ur na dan, mu pomaga, svetuje in beleži podatke. Želimo si, da ljudje prepoznajo, da jim ponujamo orodje, ki bo v celoti sledilo njihovemu načinu življenja in njihovim ciljem. Začeli smo z zaposlenimi, vendar si želimo širiti iniciativo, da je zdrav in srečen posameznik nosilni steber zdrave in srečnejše družbe. Vse se namreč začne z »menoj« kot posameznikom in 24alife je pri tem odličen in izredno vsestranski sopotnik.

Vedno bolj priljubljen citat Gandhija je: »Bodimo sprememba, ki jo želimo videti v svetu.« Zato začnimo pri sebi. Naj 24alife postane naš prijazni vodič in spremljevalec, ki nas z majhnimi koraki popelje k našemu velikemu cilju. Biti bolj zdrav in posledično srečen posameznik, ki tvori srečnejšo in uspešnejšo družbo.