• Facebook
  • Twitter
  • RSS

EuroBasket 2013: Razgrabite jih še vroče

Košarkarska zveza Slovenije (KZS) nadaljuje z oglaševalskimi aktivnostmi za promocijo športnega dogodka Eurobasket 2013.

Kratek opis akcije: EuroBasket 2013 počasi prehaja v tretjo strateško fazo komuniciranja projekta, ki jo definira prodaja vstopnic. Organizatorji so s prodajo vstopnic pričeli 18. marca, prodajali pa jih bodo v 4 valovih. Oglasna akcija, ki bo doživela številne prilagoditve na slovenskem in tujih trgih, izpostavlja vrednost in veliko zanimanje za vstopnice. Oglasi so zato oblikovani tako, da prikazujejo vroče žemljice, na zaželelnost vstopnic in poziv k nakupu pa sporoča sam slogan.

Elementi akcije: tiskani oglasi, gigant oglasi, spletni oglasi, oglasi na družbenih medijih, radijski oglasi.

Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Žana Vlaisavljević
  • Vodja projekta v agenciji: Špela Frešer
  • Kreativni strateg, tekstopisec: Matjaž Germ
  • Kreativni direktor, art direktor: Matjaž Požun
  • Oblikovalec: Dejan Šmid
  • Fotograf/ilustrator: Matjaž Jambriško  

Avtor: Zadrga
Naročnik: KZS - Eurobasket 2013

Oceni