loka kava
Opaženo

Loka Special v sveži preobleki

Loka kava v sodelovanju z agencijo Mayer McCann predstavlja osveženo podobo embalaže kave Loka Special.

Kratek opis: V času, ko ostajamo doma in lahko uživamo v domači skodelici tople kave, se Loka Special na slovenske police vrača v sveži preobleki. »V prenovljenem dizajnu embalaže prevladujeta sodobnost in lahkotnost, ki jo ustvarja kombinacija belega in zlatega barvnega tona, medtem ko ikoničen slovenski portret Kofetarice – kot prepoznavni pečat blagovne znamke, dodaja priokus dolgoletne izkušenosti in vrhunske kakovosti,« pojasnjujejo v agenciji.

Vodja projekta v agenciji: Brigita Marinč

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Umetniška direktorica: Damjana Sušnik

Tekstopiska: Barbara Jošt

Oblikovalka: Mateja Škofič

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji