merkur dostava
Opaženo

Spletni nakupi z dostavo

Agencija Publicis Slovenija je za Merkur zasnovala komunikacijsko akcijo, ki potrošnike preusmerja k Merkurjevi spletni trgovini.

Kratek opis akcije: Ko je virus zaprl vrata trgovin, je bilo treba na široko odpreti vrata spletne trgovine, pravijo v Publicis Slovenija. Poudarjajo, da je šlo za »hitroreakcijo«, s katero so kupce preusmerili k spletni trgovini, ki poleg širokega izbora izdelkov ponuja tudi dostavo na dom. »Zaradi kratkega časa in produkcijskih omejitev je rešitev grafična in omogoča enostavne aplikacije v različnih medijskih formatih, kot sotelevizijski inspletni oglasi, spletne strani, družbena omrežja, letaki inradijski oglasi, ter hitre vsebinske prilagoditve glede na različna sporočila in izdelčne kategorije. S prepoznavnim motivom, močnim znamčnim kodiranjem in nadomestilom običajnega logotipa z domeno spletne trgovine tudi v vseh nadaljnjih komunikacijah posredujemo sporočilo o dostavi na dom, ki do preklica ukrepov ostaja nepogrešljiv element ponudbe,« pojasnjujejo v agenciji. V prvih štirih dneh oglaševanja se je vrednost prodaje na spletni trgovini Merkur povečala za več kot petkrat, obisk spletne strani pa še za »mnogo več«, so dodali.

merkur dostava1

merkur dostava2

merkur dostava3

merkur dostava4

merkur dostava5

Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Manuela Piškur

Direktor naročnikav agenciji: Peter Došen

Tekstopisec: Marko Senegačnik

Oblikovalec: Siniša Šafarič

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji