mercator izbor
Opaženo

Dober sosed stoji ob strani

Mercator se predstavlja s komunikacijsko akcijo, v kateri poudarja družbeno odgovornost in odgovornost do zaposlenih.

Kratek opis akcije: V Mercatorju so z akcijoširni Sloveniji najprej sporočili, da imajo predano ekipo prodajalcev, ki skrbijo za dobro založene in odprte trgovine. Temu je sledil sklop aktivnosti za zaposlene, s katerimi so še tesneje povezali ekipe v različnih krajih po Sloveniji. Večina teh komunikacijskih aktivnosti poteka po internih kanalih, hkrati pa so se svojim zaposlenim zahvalili tudi s posebnim televizijskim oglasom in k ustvarjanju sporočila povabili tudi njih. 

»Naša življenja so se ob soočenju z nevarnostjo koronavirusa tako rekoč čez noč obrnila na glavo. V človekovi naravi je, da se nas v takšnih trenutkih rad polasti strah pred negotovimi časi. Toda hkrati je to tudi čas, v katerem svoje obraze pokažejo pravi junaki – vsi tisti, ki nam nesebično poklanjajo svoj čas in skrbijo, da vsem omejitvam navkljub naša življenja tečejo kar se da normalno naprej,« pravijo v Mercatorju.

Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Andreja Zadnik Andoljšek

Vodjiprojekta v agenciji: Andreja VeršičinNina Huremovič

Kreativna direktorja: Uroš GoričaninMatej Kodrič

Umetniškidirektor: David Fartek

Oblikovalka: Daša Žerovnik

Tekstopisec: Rok Artiček

Video: Urška Vavpetič

Medijska agencija: Pristop media

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji