• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ali ste si kdaj upali sešteti družinske stroške telekomunikacij?

Oglaševalska agencija Arih je za T-2 pripravila novo oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: T-2 je želel s komunikacijsko akcijo potrošnikom na čim bolj enostaven način približati novo ponudbo podjetja, s katero si lahko uporabniki telekomunikacijskih storitev »poenostavijo plačevanje in obenem znižajo mesečne stroške interneta, televizije, mobilne in fiksne telefonije,« kot so sporočili predstavniki podjetja.

Elementi akcije: TV oglas, RA oglas, bilboardi, plakati, tiskani oglasi, spletne pasice

Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Nada Majdič, Meta Grden, Nina Furlan
  • Vodja projektov v agenciji: Karmen Žirovnik, Saša Kejžar
  • Kreativni direktor: Igor Arih
  • Art direktor: Ivor Bogunić
  • Oblikovalec: Ivor Bogunić, Matjaž Bukovec
  • Produkcijska hiša: Fi Produkcija

Avtor: Arih
Naročnik: T-2

Oceni