• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mercatorjeva virtualna soseščina

Mercator in agencija Herman & partnerji predstavljajo »M sosesko«, kjer se lahko ljudje srečujejo brez zidov, ki so se znašli med njimi.

Kratek opis akcije: Mercatorjeva virtualna soseska na treh družbenih omrežjih (YouTube, Facebook in Instagram) in krovnem spletnem mestu https://www.mercator.si/aktualno-pri-sosedu/m-soseska ponuja vsebine, ki uporabnikom pomagajo načrtovati dnevne aktivnosti, jih opominja, da ne smejo pozabiti na gibanje, daje zanimive predloge za nove oblike druženja, servira recepte in priskoči na pomoč z nasveti za starševstvo. Poleg vsega tudi kulturno izobražuje – v sodelovanju z SNG Drama so si uporabniki v M soseski že lahko ogledali digitalno premiero predstave Misterij Buffo, ki si jo je v živem prenosu na YouTubu ogledala virtualna dvorana s 487 obiskovalci.

»Kjer drugi vidijo zidove, je Mercator prepoznal priložnost in skupaj z agencijo Herman & partnerji zasnoval 360-stopinjsko kampanjo. Ta je zastavila vsebinsko platformo, podprto tudi s televizijskim oglasom in digitalno oglaševalsko akcijo. V nastali situaciji, ko se stvari odvijajo nepredvidljivo in v popolnoma novi dinamiki, je tesno sodelovanje naročnika in agencije ključnega pomena. M soseska, ki se je oblikovala v popolnoma virtualnem okolju, in se je v izjemno kratkem času odzvala na trenutne potrebe občinstva, je dokaz, da skupaj zmoremo več,« pravijo v Mercatorju.

Predstavniki naročnika: Majda Vodopivec, Viktorija Radojević Mavrič, Kristina Gregorc in Andreja Zadnik Andoljšek

Vodja projekta v agenciji: Nina Huremovič

Kreativna direktorja: Uroš Goričan in Nina Tanhofer

Digitalna strateginja: Nina Tanhofer

Tekstopisca: Rok Artiček in Pia Kraševec

Video: Urška Vavpetič

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Daša Žerovnik

Medijska agencija: Pristop Media

Avtor: Herman & partnerji
Naročnik: Mercator

Oceni