eurospin
Opaženo

Eurospinovi filmski napovedniki

Eurospin se predstavlja z novo oglaševalsko akcijo, v kateri vsebinski poudarek blagovne znamke predstavljajo v obliki napovednikov za filme različnih žanrov.

Kratek opis akcije: Eurospin štiri ključne vsebinske poudarke svoje znamke – svežo hrano, lastno linijo blagovnih znamk, najboljše razmerje med kakovostjo in ceno ter italijanski izvor – predstavlja v obliki štirih napovednikov za filme različnih žanrov. Vsakega so naslovili v slogu znanega filma izbranega žanra. Oglasi tako simulirajo komunikacijo ob izidu filma, plakati v obliki filmskih plakatov, televizijski in radijski oglasi pa kot filmski napovedniki. Zgodba akcije je »zapakirana« v glavno sporočilo »Vsak dan v Eurospinu«, kar odraža podobnost s filmskim »Kmalu v kinu«, in govori, da lahko vse filme doživimo z nakupovanjem v Eurospinu.

»Vsak par, vsaka družina živi svoj film. Takšne in drugačne filmske zgodbe ustvarimo tudi s kupljenimi izdelki v Eurospinu. Pa naj bo to večerna napetost, ko želi ženska svojega partnerja razorožiti s svežimi sestavinami ali pa ko se moški odloči stopiti v boj s sestavinami, da ustvari najokusnejše kosilo,« so povedali pri Eurospinu.

eurospin2

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijski oglasi in digitalno oglaševanje

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon Sever (vodja marketinga) in Nika Mavrič

Kreativna zasnova: Ginger Communication Hub

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Medijska agencija: Medialog

Trajanje akcije: od 23. januarja 2020 dalje

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji