• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Gorenje: Del tradicije, del družine. Že 70 let.

Ob 70-letnici blagovne znamke so v Gorenju zasnovali novo oglaševalsko akcijo. Ustvarili so jo v sodelovanju z agencijo AV Studio in režiserjem Nejcem Levstikom, ki je pripravil kreativno idejo in jo tudi v celoti izpeljal, hkrati pa aktivno sodeloval v idejni zasnovi obeh televizijskih oglasov. V akciji izpostavljajo vrednote blagovne znamke Gorenje in ključno obljubo o poenostavljanju življenja »Life Simplified«.

Kratek opis akcije: »Ponosni na svojo 70-letno dediščino si želimo deliti svoje bogate spomine in prihodnja pričakovanja z uporabniki naših rešitev kot tudi s poslovnimi partnerji, lokalno skupnostjo in nenazadnje z našimi zaposlenimi, ki so vedno bili in so ključni del naše zgodbe,« pravijo v Gorenju. Akcija ima dva pomembna cilja: večanje ugleda blagovne znamke in posledično nakupne odločitve za izdelke Gorenje. Komunikacija je prvenstveno namenjena domačemu in ostalim tržiščem v regiji Adriatik, kjer ima blagovna znamka Gorenje vodilni tržni delež in največjo spontano prepoznavnost v očeh končnih uporabnikov.

S sporočilnostjo akcije nagovarjajo tako mlade kot tudi tiste, ki že imajo uporabniško izkušnjo z Gorenjevimi izdelki, pa so morda v fazi zamenjave starih za nove. »Na čustveni ravni želimo obuditi lepe spomine izkušene generacije, ki je rasla skupaj z Gorenjem ter na drugi strani spomniti mlajšo generacijo, ki si oblikuje svet po svoje, da je tu in tam vendarle vredno prisluhniti dobronamernim nasvetom svojih staršev,« so povedali za MM. Za aktivacijo končnih uporabnikov poteka tudi nagradna igra, kjer lahko delijo svoje »gorenjemoments«v obliki fotografij, naloženih na pristajalno stran, kjer je omogočeno všečkanje za pridobitevnagrad. 

Elementi akcije: televizija, splet in družbena omrežja ter prodajna mesta

Predstavnice naročnika: Alenka Potočnik Anžič, Irena Knez in Maja Iljaž (za Slovenijo)

Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Mateja Kurež

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Upravljavka družbenih omrežij: Martina Derin

Oblikovalci: Gašper Štern, Nina Lesjak in Urh Kočevar

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Fotograf: Anže Godec

Produkcijska hiša: Perfo

Producent: Gregor Novak

Režiser: Nejc Levstik

Trajanje akcije: v Sloveniji od 5. februarja do 2. marca 2020 (televizijsko oglaševanje), aktivnosti na družbenih omrežjih in nagradna igra pa še potekajo. Akcija poteka tudi na drugih tržiščih – na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter v Makedoniji.

Avtor: AV Studio
Naročnik: Gorenje

Oceni