gorenje life simplified
Opaženo

Gorenje: Del tradicije, del družine. Že 70 let.

Ob 70-letnici blagovne znamke so v Gorenju zasnovali novo oglaševalsko akcijo. Ustvarili so jo v sodelovanju z agencijo AV Studio in režiserjem Nejcem Levstikom.

Kratek opis akcije: Levstik je pripravil kreativno idejo in jo tudi v celoti izpeljal, hkrati pa aktivno sodeloval v idejni zasnovi obeh televizijskih oglasov. V akciji izpostavljajo vrednote blagovne znamke Gorenje in ključno obljubo o poenostavljanju življenja »Life Simplified«.

»Ponosni na svojo 70-letno dediščino si želimo deliti svoje bogate spomine in prihodnja pričakovanja z uporabniki naših rešitev kot tudi s poslovnimi partnerji, lokalno skupnostjo in nenazadnje z našimi zaposlenimi, ki so vedno bili in so ključni del naše zgodbe,« pravijo v Gorenju. Akcija ima dva pomembna cilja: večanje ugleda blagovne znamke in posledično nakupne odločitve za izdelke Gorenje. Komunikacija je prvenstveno namenjena domačemu in ostalim tržiščem v regiji Adriatik, kjer ima blagovna znamka Gorenje vodilni tržni delež in največjo spontano prepoznavnost v očeh končnih uporabnikov.

S sporočilnostjo akcije nagovarjajo tako mlade kot tudi tiste, ki že imajo uporabniško izkušnjo z Gorenjevimi izdelki, pa so morda v fazi zamenjave starih za nove. »Na čustveni ravni želimo obuditi lepe spomine izkušene generacije, ki je rasla skupaj z Gorenjem ter na drugi strani spomniti mlajšo generacijo, ki si oblikuje svet po svoje, da je tu in tam vendarle vredno prisluhniti dobronamernim nasvetom svojih staršev,« so povedali za MM. Za aktivacijo končnih uporabnikov poteka tudi nagradna igra, kjer lahko delijo svoje »gorenjemoments« v obliki fotografij, naloženih na pristajalno stran, kjer je omogočeno všečkanje za pridobitev nagrad. 

 

 

gorenje1

gorenje2

gorenje3

Elementi akcije: televizija, splet in družbena omrežja ter prodajna mesta

Predstavnice naročnika: Alenka Potočnik Anžič, Irena Knez in Maja Iljaž (za Slovenijo)

Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Mateja Kurež

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Upravljavka družbenih omrežij: Martina Derin

Oblikovalci: Gašper Štern, Nina Lesjak in Urh Kočevar

Fotograf: Anže Godec

Produkcijska hiša: Perfo

Producent: Sven Pepeponik

Režiser: Nejc Levstik

Trajanje akcije:  v Sloveniji od 5. februarja do 2. marca 2020 (televizijsko oglaševanje), aktivnosti na družbenih omrežjih in nagradna igra pa še potekajo. Akcija poteka tudi na drugih tržiščih – na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter v Makedoniji.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji