• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zeliščni čaj Sola

Pristop je za blagovno znamko Sola zasnoval novo oglaševalsko akcijo, ki je nadaljevanje platforme »Zasoliraj«.

Kratek opis akcije: Kot pojasnjujejo na Pristopu, so iz barv, črk in oblik zavreli komunikacijo za zeliščni čaj Sola, ki se prileže tako topel kot tudi hladen, v vsakem primeru pa v miru.

»V obilici dela, ki mu družbo nemalokrat delajo alarmi in drugi zvočni signali, si je pomembno vzeti trenutek za premor. Pri tem pa je zeliščni čaj Sola še posebej dober, saj je bila ustvarjen po skrivnem receptu babic, zato vsebuje manj sladkorja. Ker smo želeli še naprej utrjevati dolgoročno platformo Zasoliraj, pa smo s spremljajočim sloganom izpostavili igrivi značaj blagovne znamke Sola,« dodajajo v agenciji.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, digitalni video, družbena omrežja, promocije na prodajnem mestu

Predstavnika naročnika: Tina Čoga in David Zappe

Agencija: Pristop

Vodji projekta v agenciji: Katja Grosman in Barbara Drnovšek

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalca: Rok Flego in Urban Zotel

Upravljanje družbenih omrežij: Klara Filip

Animacija: Aleš Krdžić

DTP oblikovalec: Matic Klemen

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: od 20.2. do 15.4. 2020

Avtor: Pristop
Naročnik: Pivovarna Laško Union

Oceni