• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pristne skodelice Mu

V Ljubljanskih mlekarnah so z agencijo Herman & partnerji zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri pravijo: »Več pristnosti, več dobrih zajtrkov.«

Kratek opis akcije: Z akcijo sporočajo, da so jogurti Mu izdelani iz slovenskega mleka in iz naravnih sestavin. Da jih bodo radi pili tudi otroci, so poskrbeli s skodelicami, na katerih so ilustrirani liki Matejade Cecca, ki so jih poimenovali Grrrega, Ana-Marija-Dare in DJ Brundo.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in spletno oglaševanje, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Tina Kumelj, Alja Učakar in Jernej Metljak

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisec: Maj Kelenc

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projekta v agenciji: Anja Čelik

Umetniški direktor: Grega Čeferin

Oblikovalca: Mateja Omerzel in Milko Pečanič

Digitalna strateginja: Nina Tanhofer

Montažerka: Urška Vavpetič

Ilustrator: Matej de Cecco

Partner projekta: Keramika Liboje

Medijska agencija: Zenith Optimedia 

Avtor: Herman & partnerji
Naročnik: Ljubljanske mlekarne

Oceni