pristni MU jogurti1
Opaženo

Pristne skodelice Mu

V Ljubljanskih mlekarnah so z agencijo Herman & partnerji zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri pravijo: »Več pristnosti, več dobrih zajtrkov.«

Kratek opis akcije: Z akcijo sporočajo, da so jogurti Mu izdelani iz slovenskega mleka in iz naravnih sestavin. Da jih bodo radi pili tudi otroci, so poskrbeli s skodelicami, na katerih so ilustrirani liki Matejade Cecca, ki so jih poimenovali Grrrega, Ana-Marija-Dare in DJ Brundo.

pristne skodelice2

pristne skodelice3

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in spletno oglaševanje, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Tina Kumelj, Alja Učakar in Jernej Metljak

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisec: Maj Kelenc

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projekta v agenciji: Anja Čelik

Umetniški direktor: Grega Čeferin

Oblikovalca: Mateja Omerzel in Milko Pečanič

Digitalna strateginja: Nina Tanhofer

Montažerka: Urška Vavpetič

Ilustrator: Matej de Cecco

Partner projekta: Keramika Liboje

Medijska agencija: Zenith Optimedia 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji