• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Samosvoja kot Mistica

Gorenjkina blagovna znamka čokolade Mistica se predstavlja z novo oglaševalsko akcijo, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo Imago Bold.

Kratek opis akcije: Izhodišče akcije je dejstvo, da je Mistica čokolada za tiste, ki sledijo svojemu okusu in radi živijo po svojih pravilih. »Za samosvoje. Zato smo vzeli dobro znane citate in spletne misli ter jim dali samosvoj čokoladen na(v)dih. Zasnovali smo serijo plakatov, vsakega z drugim zabavnim citatom in drugim okusom čokolade Mistica,« pojasnjujejo njeni ustvarjalci.

Elementi akcije: svetlobne oglasne vitrine, digitalno oglaševanje in aktivnosti na prodajnem mestu

Predstavnici naročnika:Jerneja Turk Strmšek in Melita Bunić

Agencija: Imago Bold

Medijska agencija: Pristop media

Trajanje akcije: od 1. februarja do 28. februarja 2020

Avtor: Imago Bold
Naročnik: Gorenjka (Žito)

Oceni