1001 cvet
Opaženo

Tvoja prava narava

Blagovna znamka čajev 1001 Cvet se v sodelovanju z agencijo Imago Bold predstavlja z novo oglaševalsko akcijo, s katero ciljajo predvsem na sodobnega urbanega potrošnika.

Kratek opis akcije: »Pojdi v naravo in našel boš več, kot pričakuješ,«nam polaga na srce novi televizijski oglas.»V hitenju in prilagajanju ljudem in obveznostim namreč prehitro pozabimo, kaj je naša prava narava. Pozabimo, kdo pravzaprav smo, saj želimo ugajati vsem in se podredimo pričakovanjem drugih.Najboljše pa živimo takrat, ko smo to, kar smo. In najlažje poiščemo sami sebe v prvinskem okolju - v naravi,« pojasnjujejo v agenciji.

Kampanja sporoča sodobnemu urbanemu potrošniku, da je potrebno iti v naravo tudi takrat, ko smo najbolj zaposleni, utrujeni ali nemirni. Ravnovesje, ki ga vzpostavlja narava, je nepogrešljivo, prav tako kot blagodejen učinek, ki ga ima nova linija funkcionalnih čajev 1001 cvet, namenjenih temu, da dvignemo odpornost, se zaščitimo pri napornih aktivnostih, poiščemo svoje notranje ravnovesje ali pademo v sladek spanec. 

Kampanja nas spodbuja, da ponovno stopimo v stik sami s sabo; se odpravimo ven, v gozd, svobodno zadihamo s polnimi pljuči in odkrijemo svojo pravo naravo z naravnimi čaji 1001 cvet. 

Elementi akcije: televizijski oglasi, KV, tiskani oglasi, aktivnosti na prodajnih mestih, digitalni oglasi

Predstavnik naročnika: Tanja Jelača, Melita Bunić, Emilija SačerinJelena Marinović

Vodja projekta v agenciji: Eva Frass

Kreativni direktor: Mirka Modrinić

Tekstopisec: Neža Pavlovčič

Umetniški direktor: Branislav Milošević

Produkcijska hiša: RRGR

Režiser: Marko Djilas

Producent: Jurica Ester

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji