• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kot nekoč, iz pravih rok.

S tem sloganom Perutnina Ptuj predstavlja novo oglaševalsko akcijo za piščancem prijazno rejo pod okriljem blagovne znamke Natur premium. Akcijo so zasnovali v sodelovanju z Agencijo 101.

Kratek opis akcije: Akcija temelji na dejstvu, da piščancem prijazna reja izhaja iz reje na kmečkih dvoriščih, kot jo poznamo izpred 30 in več let. Torej še iz časov, ko je bilo mogoče marsikje kupiti kakovostno meso. Podobna kakovost mesa je potrošnikom na voljo tudi danes, pod okriljem piščancem prijazne reje iz Perutnine Ptuj. S to razliko, da je reja veliko bolj nadzorovana in podvržena strogim standardom varnosti in zaščite.

Ker imajo piščanci na voljo 25 odstotkov več prostora za gibanje, prost izhod na prosto in več sončne svetlobe, sta reja in meso boljša. Tako kot je bilo včasih, a v bolj nadzorovanih in varnih pogojih.

To prikazuje enostavna zgodba televizijskega oglasa, v katerem se potrošnica v 70. letih odpravi v trgovino po piščančje meso, vrne pa se v 21. stoletju, s paketom piščančjega mesa Natur Premium. Na plakatih in v ostalih komunikacijskih materialih potrošnike pozdravljajo srčni rejci, ki prisegajo na piščancem prijazno rejo in so ponosni tako na kakovost reje kot na kakovost piščančjega mesa. 

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje, aktivnosti na prodajnem mestu in odnosi z javnostmi

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnika naročnika: Brigita Selinšek in Slavko Ficko

Vodja projekta v agenciji: Polona Polak

Asistent vodje projektov: Kristina Zidar

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopiska: Veronika Povž

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Neja Kalan

Spletni strateg: Uroš Svenšek

Produkcijska hiša: Super 16

Fotograf: Primož Korošec

Trajanjeakcije: februar – marec 2020

Avtor: Agencija 101
Naročnik: Perutnina Ptuj

Oceni