mercator minute
Opaženo

Dobro pripravljeni na vsakodnevne izzive

Mercator je v sodelovanju z družbo Herman & partnerji zasnoval novo oglaševalsko akcijo za lastno blagovno znamko prehranskih izdelkov Minute.

Kratek opis akcije: Izhodišče ideje temelji na dejstvu, da je v sodobnem, hitrem ritmu življenja dobro biti dobro pripravljen na vsakodnevne izzive, ne glede na življenjski slog. In kako naj bi bili bolje pripravljeni, ko gre za minute, kot z dobro pripravljenimi izdelki Minute?

Serija treh televizijskih oglasov je podprta s tiskanimi in digitalnimi oglasi ter pozicionira široko linijo izdelkov Minute kot kakovostno hitro alternativo prehranjevanja v celotnem dnevu, od dobrega zajtrka, odmora z dišečo kavo, opoldanskih malic in polnovrednih obrokov do večernih prigrizkov in že pripravljenih jedi za kosilo ali večerjo.

 

Elementi akcije: televizijski, tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Majda Vodopivec in Viktorija Radojević Mavrič

Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič

Kreativna direktorja: Matej Kodrič in Uroš Goričan

Tekstopisca: Maj Kelenc in Matej Kodrič

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalec: Mateja Omerzel

Fotograf/ilustrator: Anže Godec

Produkcijska hiša: Perfo

Režiser: Jure Dostal

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: od 3. 2. do 29. 2. 2020

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji