• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dobro pripravljeni na vsakodnevne izzive

Mercator je v sodelovanju z družbo Herman & partnerji zasnoval novo oglaševalsko akcijo za lastno blagovno znamko prehranskih izdelkov Minute.

Kratek opis akcije: Izhodišče ideje temelji na dejstvu, da je v sodobnem, hitrem ritmu življenja dobro biti dobro pripravljen na vsakodnevne izzive, ne glede na življenjski slog. In kako naj bi bili bolje pripravljeni, ko gre za minute, kot z dobro pripravljenimi izdelki Minute?

Serija treh televizijskih oglasov je podprta s tiskanimi in digitalnimi oglasi ter pozicionira široko linijo izdelkov Minute kot kakovostno hitro alternativo prehranjevanja v celotnem dnevu, od dobrega zajtrka, odmora z dišečo kavo, opoldanskih malic in polnovrednih obrokov do večernih prigrizkov in že pripravljenih jedi za kosilo ali večerjo.

Elementi akcije: televizijski, tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Majda Vodopivec in Viktorija Radojević Mavrič

Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič

Kreativna direktorja: Matej Kodrič in Uroš Goričan

Tekstopisca:Maj Kelenc in Matej Kodrič

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalec: Mateja Omerzel

Fotograf/ilustrator: Anže Godec

Produkcijska hiša:Perfo

Režiser: Jure Dostal

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: od 3. 2. do 29. 2. 2020

Avtor: Herman & partnerji
Naročnik: Mercator

Oceni