zdruzimo korake dm
Opaženo

Združimo korake

Dm drogerie markt si s projektom Združimo korake prizadeva povečati raven zavedanja o pomembnosti uravnoteženega prehranjevanja otrok za zdrav telesni in duševni razvoj ter osnovnošolce spodbuditi k zdravim življenjskim navadam.

Kratek opis akcije: V letu 2019 je dm drogerie markt Slovenija s pomočjo različnih aktivacij zbiral korake in jih spreminjal v otroške nasmehe. Te je v obliki donacije prehranskih izdelkov iz ekološke pridelave zadnji teden januarja namenil za učne ure gospodinjstva vsem 5. in 6. razredom osnovnih šol po Sloveniji, ki so se prijavile k sodelovanju pri pobudi.

Vseslovenska akcija je zaživela 25. maja 2019 na 14. dm teku za ženske, z različnimi aktivnostmi pa so k zbiranju korakov spodbujali tudi znani Slovenci, med drugim Tjaša Kokalj Jerala, Ivjana Banić, Uroš Bitenc in Alenka Košir.

Poslanstvo akcije je podprl tudi športni psiholog Matej Tušak, ki meni, da je šport najboljša naložba v otroka:»Čeprav je akcija nastala pod taktirko trgovskega podjetja, tu ne gre le za marketing, saj je to podjetje veliko naredilo za priljubljenost gibanja v naši državi. Spomnimo se teka, ki bo prihodnje leto praznoval 15 let in je pravi vseslovenski ženski tekaški praznik.«

Elementi akcije:  družbeno odgovorna akcija, odnosi z mediji in vplivneži, dogodki, družbena omrežja, medijsko partnerstvo, vplivnostni marketing, lastno spletno mesto, interna komunikacija

Predstavnici naročnika: Nataša Bogataj in Anja Lesar

Direktorja naročnika v agencijah: Matej Klepec (D'Agency), Ula Spindler (Pristop)

Komunikacijska strateginja: Meta Celestina

Vodja projekta: Manca Polovšak

Tekstopisci: Peter Zabret, Eva Gjörek in Meta Celestina

Oblikovalka in avtorica logotipa: Sara Sešlar Naraks

Vizualna zasnova: Samo Tepeš, Sara Sešlar Naraks in Lorna Lunar

Oblikovanje spletne strani: Lorna Lunar

Snemalca: Urban Budihna in Denis Kuzmanovski

Fotograf: Jani Ugrin

Upravljavke dogodka: Ema Knez, Lara Flegar in Emina Halilović

Odnosi z mediji: Anja Plešec Kontrec, Mira Čirovićin Meta Celestina

Družbeni mediji: Nina Razpet, Monika Grajin Anja Plešec Kontrec

Trajanje akcije: maj 2019–februar2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji