lidlova vitalnica
Opaženo

Tokrat zmoremo z Lidlom Slovenija

Lidl Slovenija nadaljuje s komunikacijsko platformo Vitalnica, ki se osredotoča na aktivni življenjski slog.

Kratek opis akcije: Lidl z Vitalnico nadgrajuje strategijo promocije zdravega in aktivnega načina življenja ter udejanja svojo krovno zavezo »Preprosto več za vas«. Hani Verdev, ki je že več let Lidlova ambasadorka zdravega načina življenja, sta se kot sopotnika pridružila osebni trener Anže Avbelj in radijski voditelj Alen Podlesnik. Trojica vsak mesec za Lidlove kupce preverja mite o izbranem športu. Hana Verdev in Anže Avbelj ob tem pripravljata mesečne nasvete za vadbo in recepte, ki podpirajo vadbeni program.

Vitalna trojica vsak konec meseca uporabnikom tudi neposredno odgovarja na vprašanja in razbija mite v živo na Facebookovi strani Lidla Slovenije. Komunikacija pod krovnim sloganom »Tokrat zmoremo« cilja na vse tiste, ki pri vadbi in prehrani potrebujejo dodatno spodbudo in pomoč, uporabne nasvete pa bodo našli tudi zahtevnejši uporabniki. Vsi nasveti, vaje in recepti so zbrani na strani lidl.si/vitalnica.

lidlova vitalnica2

Elementi akcije: družbena omrežja, spletna stran, spletni oglasi, zunanje oglaševanje, tiskanioglasi

Predstavnice naročnika: Špela Kregar, Katja Heberle, Anita Srac in Nina Plantan

Direktorica projekta: Nina Jakovljević

Asistentka projekta: Eva Remic

Tekstopiska:Maša Stanič

Koordinatorka: Urška Kovačič

Oblikovalca: Katja Heberle in Miha Horvat

Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek

Produkcijska hiša: Primate

Fotograf: Klemen Razinger

Trajanje akcije: januar – december 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji