slimfit
Opaženo

SlimFit in VitaDetox v Termah Šmarješke Toplice

Terme Krka v novi komunikacijski akciji predstavljajo programe wellnessa SlimFit in VitaDetox v Termah Šmarješke Toplice. Glavno vlogo v akciji, ki je delo interne ekipe, igra Iva Krajnc Bagola.

Kratek opis akcije: Izhodišče akcije s krovnim sloganom »Včasih potrebujete le malo spodbude« je dejstvo, da vsakodnevne preobremenitve in neustrezen življenjski slog lahko poslabšajo počutje in zdravje. Neravnovesje se najprej pokaže pri telesni teži, videzu, spanju, zbranosti in razpoloženju, kmalu pa pusti posledice tudi na drugih področjih fizičnega in psihičnega zdravja.

Osrednji obraz akcije je igralka Iva Krajnc Bagola, ki se je s posledicami stresa in celo z izgorelostjo soočila neposredno, v svoji družini, poleg tega pa se zaradi svojega poklica zaveda, kako pomembno je skrbeti za svoje dobro počutje. Sporoča, da si je dobro vzeti čas zase, uživati v okusnih in zdravih jedeh ter v razvajanju in naravi kot tudi upoštevati nasvete strokovnjakov.

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje, aktivacija na družbenih omrežjih, tiskani oglasi,interno glasilo, neposredna pošta

Predstavnik naročnika: Matej Jordan

Kreativna rešitevin tekstopisje: Jana Kovačič Petrovič

Oblikovalec: Danilo Kesić

Fotograf/ilustrator: Primož Bregar

Produkcijska hiša: Terme Krka

Režiserinsnemalec: Bojan Dovrtel

Medijska agencija: PHD

Trajanje akcije: od 15. januarja do 31. marca 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji