• Facebook
  • Twitter
  • RSS

NaTRAINEEraj kariero!

Lidl Slovenija se v sodelovanju z agencijo Pristop predstavlja z oglaševalsko akcijo s ciljem povečati število prijav potencialnih zaposlenih v program Trainee, ki je namenjen mladim na začetku kariere.

Kratek opis akcije: Akcija temelji na dejstvu, da se mladi, ki se po končani izobrazbi prvič soočijo z razmerami na trgu dela, velikokrat znajdejo v začaranem krogu. Pogoj za zaposlitev so namreč delovne izkušnje, ki pa jih nimajo, saj so na začetku svoje karierne poti. Lidl Slovenija jim zato tudi letos stopa naproti s Trainee programom in novo kampanjo NaTRAINEEraj kariero! S prenovljeno vizualno podobo zaposlitvenih oglasov in zabavnim videom izpostavljajo ključne prednosti prijave v program in korporativno temo kampanje spreminjajo v zanimivo ter zabavno vsebino. »Pri tem sta jim na pomoč priskočila stand-up komik Žan Papič in ena izmed aktualnih zaposlenih v Trainee programu – Lea, ki je tudi obraz nove kampanje. Ta odraža dejansko sproščeno klimo med zaposlenimi v Lidlu in spodbuja mlade, naj poskrbijo za dober začetek svoje karierne poti tako, da se zaposlijo v Lidlu,« pojasnjujejo v Pristopu.

Elementi akcije:spletni oglasi, družbena omrežja, dogodki, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Neža Gerden, Nina Plantan, Robert Gornik in Špela Kregar

Direktorica projekta: Nina Usnik

Asistentka vodje projekta: Tjaša Vehovec

Kreativni direktor: Dominik Bagola

Tekstopiska: Tjaša Derstvenšek

Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl

Oblikovalec: Lenart Slabe

Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik

Produkcijska hiša: Warehouse Collective

Fotograf: Primož Korošec

Trajanje akcije: Januar 2020 – februar 2020

Avtor: Pristop
Naročnik: Lidl Slovenija

Oceni