gorenje magda
Opaženo

Magdino (ne)enostavno življenje

Agencija April 8 je za Gorenje ustvarila serijo videov posnetkov za njihov kanal na YouTubu GorenjeGlobal. V njih prikazujejo zgodbo Magde in njene družine ter njihovo soočanje z (ne)vsakdanjimi življenjskimi situacijami.

Kratek opis akcije: Glavna cilja akcije sta predstavitev izdelkov s pomočjo drugačne, informativne, lahkotne in zabavne video vsebine, ekskluzivno prilagojeno YouTubu ter pridobitev novih naročnikov, in sicer z objavljanjem epizod v nadaljevanjih. 

»S serijo zabavnih videov smo predstavili rahlo ekscentrično mamo, ki poskuša najti pravo ravnovesje med otroki, gospodinjstvom, zakonskim življenjem in novim trendnim hobijem – vloganjem. Ob tem se sooča z vsakodnevnimi družinskimi interakcijami in (ne)običajnimi zagatami,« pojasnjujejo v agenciji April 8. Koncept, zasnova in tehnična izvedba videov je prilagojena »zakonitostim« YouTuba kot primarnega kanala komunikacije ter ciljni skupini, saj nagovarjajo tako odrasle uporabnike družbenih omrežij kot tudi mlajše, pri katerih se prepoznavnost blagovne znamke in zvestoba šele gradita.

Elementi akcije: serija kratkih videov za YouTube, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Urša Jan

Vodja projekta v agenciji: Tjaša Tolj Goličič

Idejna zasnova in scenarij: Darja Štukelj

Oblikovalka: Žanin Tamše

Filmska produkcija: Storeez studio

Režiser: Blaž Garbajs

Fotografinja: Katja Jemec

Trajanje akcije: december 2019

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji