• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Magdino (ne)enostavno življenje

Agencija April 8 je za Gorenje ustvarila serijo videov posnetkov za njihov kanal na YouTubu GorenjeGlobal. V njih prikazujejo zgodbo Magde in njene družine ter njihovo soočanje z (ne)vsakdanjimi življenjskimi situacijami.

Kratek opis akcije: Glavna cilja akcije sta predstavitev izdelkov s pomočjo drugačne, informativne, lahkotne in zabavne video vsebine, ekskluzivno prilagojeno YouTubu ter pridobitev novih naročnikov, in sicer z objavljanjem epizod v nadaljevanjih. 

»S serijo zabavnih videov smo predstavili rahlo ekscentrično mamo, ki poskuša najti pravo ravnovesje med otroki, gospodinjstvom, zakonskim življenjem in novim trendnim hobijem – vloganjem. Ob tem se sooča z vsakodnevnimi družinskimi interakcijami in (ne)običajnimi zagatami,« pojasnjujejo v agenciji April 8. Koncept, zasnova in tehnična izvedba videov je prilagojena »zakonitostim« YouTuba kot primarnega kanala komunikacije ter ciljni skupini, saj nagovarjajo tako odrasle uporabnike družbenih omrežij kot tudi mlajše, pri katerih se prepoznavnost blagovne znamke in zvestoba šele gradita.

Elementi akcije: serija kratkih videov za YouTube, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Urša Jan

Vodja projekta v agenciji: Tjaša Tolj Goličič

Idejna zasnova in scenarij: Darja Štukelj

Oblikovalka: Žanin Tamše

Filmska produkcija: Storeez studio

Režiser: Blaž Garbajs

Fotografinja: Katja Jemec

Trajanje akcije: december 2019

Avtor: April 8
Naročnik: Gorenje

Oceni