• Facebook
  • Twitter
  • RSS

AvtoMobilno zavarovanje

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav zasnovali komunikacijsko akcijo za zavarovalni produkt AvtoMobilno zavarovanje.

Kratek opis akcije: Časi se spreminjajo, z njimi pa se spreminja tudi naša mobilnost, pravijo v Zavarovalnici Triglav. Zato so razvili nov produkt z imenom Avtomobilno, ki zavarovancem omogoča, da poleg avtomobila zavarujejo še druge oblike sodobnih mobilnosti, kot so skiroji, e-kolesa in rolke, pa tudi prtljago in rehabilitacijo po nesreči v prometu.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, vsebinski marketing, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak in Jaka Jauh

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko, Anja Bencik in Ana Peterlin

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisca: Andraž Čelik in Tit Lončar

Oblikovalca: Daša Hrvacki in Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser: Nejc Pohar

Fotograf: Aljaž Habot

Retušer: Mark Jordan, Umer

Glasba: Junior Senior – Move Your Feet

Avtor: Internavti
Naročnik: Zavarovalnica Triglav

Oceni