zavarovalnica
Opaženo

AvtoMobilno zavarovanje

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav zasnovali komunikacijsko akcijo za zavarovalni produkt AvtoMobilno zavarovanje.

Kratek opis akcije: Časi se spreminjajo, z njimi pa se spreminja tudi naša mobilnost, pravijo v Zavarovalnici Triglav. Zato so razvili nov produkt z imenom Avtomobilno, ki zavarovancem omogoča, da poleg avtomobila zavarujejo še druge oblike sodobnih mobilnosti, kot so skiroji, e-kolesa in rolke, pa tudi prtljago in rehabilitacijo po nesreči v prometu.

zavarovalnica

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, vsebinski marketing, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak in Jaka Jauh

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko, Anja Bencik in Ana Peterlin

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisca: Andraž Čelik in Tit Lončar

Oblikovalca: Daša Hrvacki in Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser: Nejc Pohar

Fotograf: Aljaž Habot

Retušer: Mark Jordan, Umer

Glasba: Junior Senior – Move Your Feet

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji