• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pregovorno dober sir Jošt

V agenciji Internavti in Ljubljanskih mlekarnah so poskrbeli, da decembra niso obdarovali samo trije dobri možje, ampak tudi dobri sir Jošt.

Kratek opis akcije: Za oglaševanje sira Jošt so zasnovali nagradno aktivacijo, ki temelji na dejstvu, da za vsako dobro stvar obstaja pregovor. In ker je sir Jošt tako dober, da si zasluži svoj pregovor, so organizirali nagradni natečaj, v katerem so ljubitelje sira Jošt pozvali, da na spletnem mestu mestu pregovornodober.siprispevajo svoje predloge pregovorov. Te je v sklopu tedenskih spletnih videov ocenjeval Jože Robežnik, ki je ob zaključku leta najboljšim podelil različne nagrade.

Elementi akcije: spletna komunikacija, televizijsko oglaševanje, digitalno oglaševanje, POS

Predstavniki naročnika: Tina Kumelj in Mojca Remic

Agencija: Internavti

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Andraž Čelik

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Televizijski oglas

Pre-roll oglas

Avtor: Internavti
Naročnik: Ljubljanske mlekarne

Oceni