JOST
Opaženo

Pregovorno dober sir Jošt

V agenciji Internavti in Ljubljanskih mlekarnah so poskrbeli, da decembra niso obdarovali samo trije dobri možje, ampak tudi dobri sir Jošt.

Kratek opis akcije: Za oglaševanje sira Jošt so zasnovali nagradno aktivacijo, ki temelji na dejstvu, da za vsako dobro stvar obstaja pregovor. In ker je sir Jošt tako dober, da si zasluži svoj pregovor, so organizirali nagradni natečaj, v katerem so ljubitelje sira Jošt pozvali, da na spletnem mestu mestu pregovornodober.si prispevajo svoje predloge pregovorov. Te je v sklopu tedenskih spletnih videov ocenjeval Jože Robežnik, ki je ob zaključku leta najboljšim podelil različne nagrade.

Elementi akcije: spletna komunikacija, televizijsko oglaševanje, digitalno oglaševanje, POS

Predstavniki naročnika: Tina Kumelj in Mojca Remic

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Andraž Čelik

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji