• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Združitvena oglaševalska akcija Adriatic Slovenica in Generali

Po novembrski predstavitveni oglaševalski akciji »Zaupaj v svojo pot«, ki poudarja novo pozicioniranje zavarovalnice Generali, zdaj sledi nadaljevanje, ki z zgodbo o vztrajnosti in predanosti najstniške športnice izpostavlja prednosti združitve Adriatica Slovenice in Generalija.

Kratek opis: »Kako daleč gre lahko vztrajnost? Ob podpori pravih ljudi ni nobenih omejitev. Slednje je bil navdih za kampanjo Zavarovalnice Generali s prenovljeno komunikacijo, v kateri smo spremljali zgodbo deklice, ki navkljub številnim oviram neomajno premaguje prve tekaške kilometre ter nadaljuje s svojo zmagovalno miselnostjo. Omenjena akcija pa je bila zgolj ogrevanje,« pojasnjujejo v Pristopu.

V tokratni akcijii je dekle že v najstniških letih in gre s svojo predanostjo še stopničko višje ter preseže samo sebe. Seveda pa ji je vse uspelo skupaj s tistimi, ki so verjeli v njen in skupni uspeh. »In prav takšna povezanost in usmerjenost v zadovoljstvo strank odslej družita tudi Zavarovalnico Adriatic Slovenico in Generali pod okriljem leva,« dodajajo v agenciji.

Predstavniki naročnika: Svjetlana Almaš, Matevž Šmalc in Ana Putrih

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Vodja projekta: Tea Rojec

Strateginja: Eva Šterk

Umetniški direktor: Rok Flego

Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret

Oblikovalec: Rok Flego

Asistentka vodji projekta:Maja Sitar

Izvedbena oblikovalca:Samo Jarc in Uroš Krašovec

Vodja produkcije:Eva Celec

Produkcijska hiša: Nora

Režiser: Blaž Švent

Fotografinja: Urša Premik

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: januar 2020

Avtor: Pristop
Naročnik: Generali zavarovalnica

Oceni