• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Popolna svoboda gledanja

Grey Ljubljana je za A1 Slovenija ustvaril komunikacijsko akcijo, ki gledalcem omogoča, da svoje najljubše vsebine gledajo po svoje.

Kratek opis akcije: V A1 Slovenija poudarjajo, da so časi, ko je bilo spremljanje najljubših video vsebin mogoče le prek televizorja, mimo. Akcija je tako namenjena vsem, ki filme in serije spremljajo med namakanjem v banji, britjem brade, kuhanjem ali zlaganjem perila. Zato so pripravili ponudbo neomejenega interneta ob izbiri poljubne spletne videoteke in tako uporabnikom omogočili popolno svobodo gledanja vsebin.

Elementi akcije:televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, radio, interni kanali, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Irena Čotar, Mojca Goršič, Anja Bogataj, Katja Vidovič in Rok Zagruševcem

Vodja projekta v agenciji: Nina Bergoč

Direktorica naročnika: Amadea Šoln

Strateška direktorica: Špela Žorž

Kreativna direktorja: Luka Bajs in Petra Krulc

Tekstopiski: Kaja Elsner in Eva Gradišnik

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalca: Andraž Grulja in Urška Kos

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser:Miha Mlaker

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Peter Giodani

Družbena omrežja: Mediodrom

Medijska agencija: Grey Ljubljana

Vodji medijskih projektov: Juna Neubauer in Asja Matijevec

Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren

Trajanje akcije: december 2019

Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: A1 Slovenija

Oceni