• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Petarde? Ne, hvala (2019)

Akcija »Petarde? Ne, hvala«, ki jo je za ponudnika zunanjega oglaševanja TAM-TAM zasnovala agencija Luna TBWA, v svoji sedmi različici opozarja na posledice uporabe pirotehnike.

Kratek opis akcije: Če so bile do zdaj v ospredju posledice, ki jih imajo petarde na živali, so tokrat akcijo razširili še s sporočili o poškodbah in onesnaženem okolju. »Na plakatnih mestih sta se prestrašenim živalim pridružila še deček s poškodovano roko in deklica z zaščitno masko. Plakati, zasnovani tako, da so opazni tudi v času, ko je večji del dneva temno, nosijo tudi močan slogan, ki glasno spregovori z opazovalcem,« sporočajo iz agencije. Akcija vključuje tudi posnetek skrite kamere z božične stojnice, kjer so mimoidočim ponujali »bombastično« kolekcijo kap, šalov in rokavic, ki so jih posebej predelali za posledice poškodb zaradi uporabe pirotehnike (rokavice z manjkajočimi prsti, kape z blažilci hrupa in šale z našito zaščitno masko).

Elementi akcije: tiskani mediji, radijski oglasi, oglaševanje v kinu, spletni nastop, oprema prodajnih mest, ambientalne rešitve in drugo

Predstavniki naročnika: Damjan Koren, Nataša Sedminek, Tamara Smolej in Simona Korošec

Vodja projekta v agenciji: Nika Frece

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

Video produkcija: Rok Frešer

 

Avtor: Luna TBWA
Naročnik: TAM-TAM

Oceni