finance
Opaženo

Upravljaj svoje osebne finance bolj modro: #VerjemiVase in postani Denarnicar

Agencija Mediodrom je za Banko Sparkasse pripravila digitalno aktivacijo, ki uporabnike s pomočjo klepetalnega robota na zabaven način poziva k boljšemu ravnanju z osebnimi financami.

Kratek opis akcije: Akcija temelji na dejstvu, da ljudje z osebnimi financami ravnamo zelo različno. Nekateri redno plačujemo mesečne račune, drugi položnice kdaj pa kdaj tudi založimo, plačo pa zapravimo, še preden pride na naš račun. »Čeprav nismo vsi enako sistematični, lahko svoje ravnanje izboljšamo in spravimo osebne finance v red. Če verjamemo vase, lahko vsi (p)ostanemo Denarnicarji. Želeli smo pokazati, da so lahko finance zabavne in preproste. Uporabniki, teh je doslej dvatisoč, v Facebookovem Messengerju skozi hudomušen kviz preverijo, kako dobro ravnajo s svojimi financami, nato pa se lahko naročijo na preproste nasvete,« pojasnjujejo v Mediodromu. Klepetalni robot se uporabniku oglasi enkrat tedensko, skozi spodbudo in uporabno vrednost pa mu pomaga, da ustvarja nove navade ter začne s svojim denarjem ravnati bolj premišljeno.  

Elementi akcije: družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Marja Feldin

Vodja projekta v agenciji: Sonja Vlašič

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji