A1
Opaženo

Darila najdete pri A1!

Grey Ljubljana je v sodelovanju z A1 Slovenija ustvaril kampanjo, ki v obdobju čustvenih prazničnih oglasov stavi na kanček humorja.

Kratek opis akcije: »Akcija praznuje naše osebne uspehe in uspehe naših najbližjih, ne glede na to, kakovsakdanji so. Včasih so že vztrajanje pri hobiju, potenje v fitnesu ali točnost dovolj dober razlog za to, da se obdarujemo,« pojasnjujejo v A1 Slovenija. Verjamejo, da si prav vsak zasluži darilo, ki pa jih uporabniki lahko najdejo na njihovih prodajnih mestih in spletni strani.

a1 darila1

a1 darila2

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, radio, interni kanali, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Petra Vaupotič Pires, Mojca Goršič, Anja Bogataj, Katja Vidovič in Rok Zagruševcem

Vodja projekta v agenciji: Klemen Krulec

Direktorica naročnika: Amadea Šoln

Strateška direktorica: Špela Žorž

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisci: Luka Bajs, Kaja Elsner in Eva Gradišnik

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalci: Andraž Grulja, Hana Domijan, Urška Kos in Taja Marčetič

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Miha Mlaker

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Ciril Jazbec

Družbena omrežja: Mediodrom

Medijska agencija: Grey Ljubljana

Vodji medijskih projektov: Juna Neubauer in Asja Matijevec

Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren

Trajanje akcije: november – december 2019

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji