vzajemna
Opaženo

Vzajemna: 20 let solidarnosti

Futura DDB je ob 20-letnici Vzajemne pripravila tako imenovano »jubilejno« akcijo.

Kratek opis akcije: V akciji so izpostavili solidarnost, vrednoto, za katero pravijo, da je zapisana v genskem zapisu Vzajemne zdravstvene zavarovalnice. »Prav zaradi te je Vzajemna v svojem ustroju drugačna zavarovalnica. Ni delniška družba, ampak deluje po načelu vzajemnosti. To pomeni, da vsi njeni člani – torej zavarovanci, solidarno zagotavljajo varnost vsakega posameznika,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijskispot, plakati

Predstavnik naročnika: Tomaž Krejačič

Vodja projekta v agenciji: Dragana Josipovič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopisec: Jože Gerečnik

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Fotografinja: Suzan Gabrijan

Produkcijska hiša: Instant

Režiser: Miha Mlaker

Medijska agencija: Futura DDB

Trajanje akcije: od18. novembra do 8. decembra 2019

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji