zelena je nova crna
Opaženo

Zelena je nova črna

Agencija Sonce.net je za Citypark pripravila oglaševalsko akcijo, s katero se je največje nakupovalno središče v Sloveniji zavzelo za odgovorno nakupovanje ob črnem petku.

Kratek opis akcije: S pozivom »Zelena je nova črna« je Citypark nagovoril vse obiskovalce centra in prebivalce širše okolice Ljubljane, naj preden se odpravijo po nakupih pregledajo svoje garderobne omare ter odslužena oblačila in tekstil prinesejo v Cityparkov zabojnik. Nakupovalno središče je pri tem poskrbelo za oddajo oblačil v reciklažo ali obnovo ter za vsak zbrani zabojnik namenilo 2000 evrov donacije za zaščito slovenskih voda. Citypark je tako prvo nakupovalno središče v Sloveniji, ki spodbuja ne le zavedanje o vplivu modne industrije na okolje in odgovorno nakupovanje, temveč tudi sam prispeva k ohranjanju okolja z neposredno akcijo.

»Citypark že od nekdaj skrbi za okolje. V zadnjih letih smo tako izpeljali že več zelenih projektov, med drugim smo zasadili drevesa na Poti ob žici, vsa svetila smo zamenjali z LED-razsvetljavo, postavili električno polnilnico za vozila. Prav zaradi ekološke ozaveščenosti smo se odločili za akcijo 'Zelena je nova črna' in glede na zelo lep odziv sem prepričana, da jo bomo ponovili,« je ob zaključku akcije povedala Maja Vidmar, vodja marketinga v Cityparku.

city1

city2

Elementi: zunanje oglaševanje, digitalni oglasi, družbeni mediji, odnosi z javnostmi, radio, spletna stran, oblikovanje zabojnika, okrasitev nakupovalnega središča

Odgovorna oseba pri naročniku: Maja Vidmar

Kreativna direktorica in tekstopiska: Nina Dinjaški

Umetniška direktorica: Urška Hočevar

Oblikovalki: Urška Hočevar in Milica Živanovič

Upravljavka družbenih medijev: Nina Tanhofer

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji