srece kovac
Opaženo

Vsak je svoje šole kovač!

V nacionalni akciji »Vsak je svoje šole kovač!« Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS ozavešča o pomenu izobrazbe.

Kratek opis akcije: Z akcijo tudi informirajo o aktualnem javnem razpisu, ki omogoča sofinanciranje stroškov srednješolskega izobraževanja ali opravljenega mojstrskega, poslovodskega in delovodskega izpita. »Slogan oglaševalske akcije »Vsak je svoje šole kovač!« izobrazbo enači s srečo, torej nečim, kar si želi doseči vsak izmed nas. Hkrati posameznika opolnomoči, saj zmožnost in odgovornost za pridobivanje kompetenc postavi v njegove roke,« pravijo ustvarjalci. Akcija, ki vključuje tako digitalno kot klasično oglaševanje, v prvi vrsti nagovarja dve ciljni skupini (mlade med 15 in 24 leti ter odrasle med 40 in 60 leti). Do njih pristopa s sicer različnimi ključnimi sporočili, ki jim je skupna oblika izštevank, pesmi in pregovorov. Izštevanke, rime, pesmi in pregovore, ki vzbujajo nostalgijo ter nas spominjajo na mladostno veselje in radovednost, so predrugačili v sporočila, ki so prilagojena programu, komunikacijskim smernicam in ciljnim skupinam, hkrati pa so ohranili nekatere prvotne elemente vsebin, s čimer so ohranili njihovo prepoznavnost.

sreca1

sreca2

sreca3

Elementi akcije: kreativni koncept, logotip, televizijsko, radijsko in tiskano oglaševanje, tiskani materiali, komuniciranje na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje

Predstavnica naročnika: Anja Krašna

Direktorici projekta v agenciji: Nina Tomažin Bolcar in Anja Petrovčič

Vodja projekta v agenciji: Nejc Horvat

Avtorica kreativne zasnove: Tina Kadunc

Oblikovalca: Primož Karba in Tamara Vidmar

Trajanje akcije: od avgusta 2019 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji