oculto
Opaženo

Izberi karakter z optiko Oculto!

Hrvaška optika Oculto je prihod na slovensko tržišče pospremila z oglaševalsko akcijo, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Imago Bold.

Kratek opis akcije:»Tu smo, da pomagamo Slovencem spremeniti odnos do očal. Ljudje imajo ena dioptrijska in ena sončna očala, kar je precej konservativno. Očala uokvirijo obraz in so modni dodatek, ki ga lahko menjamo glede na priložnost ali razpoloženje,«pravijo v optiki Oculto. »Ljudje se drugače vedemo v službi, v krogu družine ali na zabavi in v optiki Oculto potrošnik najde vrhunska očala za vse situacije oziroma za vsak svoj 'karakter'«, je prepričana Mirka Modrinić, kreativna direktorica v agenciji Imago Bold.

Oglaševalska akcija deli značaje na dnevne in nočne. Dnevni so ambiciozni, strokovni in pridni, nočni pa zapeljivci, gangsterji in nemogoče dive. Akcija se zato prilagaja tudi času dneva – ko pade noč, se prijazni dnevni oglasi v digitalnih svetlobnih vitrinah, pasicah iz Googlovega prikaznega omrežja in družbenih omrežjih zamenjajo in na njih se prikažejo drznejši nočni liki.

oculto1

oculto2

oculto3

oculto4

oculto5

Elementi akcije: digitalne svetlobne vitrine, vrteči se oglasni panoji, Googlovo prikazno omrežje, družbena omrežja, medijski zakup, digitalna strategija

Predstavniki naročnika: Sandro Dretvić, Goran Ivšić in Tjaša Hočevar

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Umetniški direktor: Bane Milošević

Tekstopiska: Neža Pavlovčič

Strateginji: Dina Dretvić in Nela Fegić Moguljak

Digitalna agencija: Drap

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji