• Facebook
  • Twitter
  • RSS

#PravilaDejtanja

Da bi opozorili na znake nasilja v partnerskem odnosu, ko je ta šele na začetku, so v agenciji Iz principa v sodelovanju z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS, pripravili oglaševalsko akcijo, s katero želijo ozavestiti mlada dekleta o dejanjih, ki v razmerju ne smejo biti dopustna.

Opis akcije: »Najmanj vsako tretje dekle se že v fazi zmenkov, ko torej še ne živi s svojim fantom, sooča s posesivnostjo, nenehnim nadzorom in drugimi oblikami nasilja. Fant ji na primer določa, kaj lahko počne in kako se lahko obleče, s kom se lahko druži, pregleduje njen telefon, žali njeno inteligenco ali videz, ji omejuje stike s prijateljicami in jo, ko nista skupaj, preko telefona nenehno nadzoruje. Žal se marsikatero dekle ne zaveda, da so to znaki nasilja; še več – nekatera celo menijo, da so to znaki močne ljubezni. Resnica pa je, da so to opozorilni znaki nasilnega odnosa, ki lahko z leti postaja slabši,« opozarjajo v agenciji Iz principa.

Z oglaševalsko akcijo opozarjajo dekleta na 33 znakov nasilja v mladem partnerskem odnosu in jim sporočajo, da je takšno vedenje nedopustno. Hkrati jih želijo opolnomočiti, da se bodo lažje postavila zase in poiskala pot iz takšnih odnosov. K projektu so povabili tudi pevko in vplivnico Gajo Prestor, saj večina njenih sledilk sodi v ciljno skupino, ki jo želijo doseči z akcijo. Da je tematika aktualna, priča dejstvo, da si je spletno stran praviladejtanja.si v samo prvih dveh tednih ogledalo 5.000 ljudi, kar 25.000 pa jih je prisluhnilo Gaji Prestor na družbenih omrežjih.

Elementi akcije: spletna stran, serija plakatov, vplivnostni marketing, družbena omrežja, zloženke, obdaritve, odnosi z mediji

Sofinancer projekta: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS

Vodja projekta v agenciji: Tanja Rudolf Čenčič

Kreativna direktorica in tekstopiska: Simona Kepic

Oblikovalka: Maja Krisper

Sodelavka v agenciji: Klara Nahtigal

Fotografije: Shutterstock

Trajanje akcije: september – oktober 2019

Zunanja sodelavka: Gaja Prestor

Oglaševanje na družbenih omrežjih: Beglobal

Zunanje oglaševanje: Fini oglasi

 

 

Avtor: Socialni marketing Iz principa

Oceni