dejtanje
Opaženo

#PravilaDejtanja

Akcija opozarja na znake nasilja v partnerskem odnosu, ko je ta šele na začetku.

Opis akcije: Akcijo so pripravili v agenciji Iz principa v sodelovanju z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS, z njo pa želijo ozavestiti mlada dekleta o dejanjih, ki v razmerju ne smejo biti dopustna.

»Najmanj vsako tretje dekle se že v fazi zmenkov, ko torej še ne živi s svojim fantom, sooča s posesivnostjo, nenehnim nadzorom in drugimi oblikami nasilja. Fant ji na primer določa, kaj lahko počne in kako se lahko obleče, s kom se lahko druži, pregleduje njen telefon, žali njeno inteligenco ali videz, ji omejuje stike s prijateljicami in jo, ko nista skupaj, preko telefona nenehno nadzoruje. Žal se marsikatero dekle ne zaveda, da so to znaki nasilja; še več – nekatera celo menijo, da so to znaki močne ljubezni. Resnica pa je, da so to opozorilni znaki nasilnega odnosa, ki lahko z leti postaja slabši,« opozarjajo v agenciji Iz principa.

Z oglaševalsko akcijo opozarjajo dekleta na 33 znakov nasilja v mladem partnerskem odnosu in jim sporočajo, da je takšno vedenje nedopustno. Hkrati jih želijo opolnomočiti, da se bodo lažje postavila zase in poiskala pot iz takšnih odnosov. K projektu so povabili tudi pevko in vplivnico Gajo Prestor, saj večina njenih sledilk sodi v ciljno skupino, ki jo želijo doseči z akcijo. Da je tematika aktualna, priča dejstvo, da si je spletno stran praviladejtanja.si v samo prvih dveh tednih ogledalo 5.000 ljudi, kar 25.000 pa jih je prisluhnilo Gaji Prestor na družbenih omrežjih.

dejtanje1

dejtanje2

dejtanje3

dejtanje4

Elementi akcije: spletna stran, serija plakatov, vplivnostni marketing, družbena omrežja, zloženke, obdaritve, odnosi z mediji

Sofinancer projekta: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS

Vodja projekta v agenciji: Tanja Rudolf Čenčič

Kreativna direktorica in tekstopiska: Simona Kepic

Oblikovalka: Maja Krisper

Sodelavka v agenciji: Klara Nahtigal

Fotografije: Shutterstock

Trajanje akcije: september – oktober 2019

Zunanja sodelavka: Gaja Prestor

Oglaševanje na družbenih omrežjih: Beglobal

Zunanje oglaševanje: Fini oglasi

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji