medex
Opaženo

Družinske vezi

Medex je ob prvi obletnici sponzorstva alpske smučarske reprezentance zasnoval celostno oglaševalsko akcijo #družinskevezi, s katero želi opozoriti na pomembnost najmočnejših vezi v življenju.

Kratek opis akcije: V akciji smučarski asi Ilka Štuhec, Žan Kranjec in Meta Hrovat predstavljajo najbližje podpornike v življenju – svoje mame. Oglaševalsko akcijo snovalci širijo na digitalnih platformah, kjer v seriji kratkih iskrenih intervjujev smučarji s svojimi mamami predstavijo, kako se družinske vezi pletejo in krepijo na vsakem koraku njihovega življenja. Skozi njihove oči tako vidimo, da je za vrhunske rezultate poleg izjemne volje in pripravljenosti pomembna tudi močna podpora najbližjih.

Oglaševalska akcija poleg krovne podobe vključuje tudi nabor izdelkov za odpornost in imunski sistem. »Medex s tem podpira vrhunske rezultate naših alpskih smučarskih reprezentantov tako kot jih podpirajo njihove mame – z vsem srcem in predanostjo,« pravijo v podjetju. Komunikacija je podlaga tudi za poznejše pridobivanje novih stikov in prodajne aktivacije, ki se bodo preko različnih kanalov vrstile skozi celo smučarsko sezono ter opozarjale na pomen vrhunske pripravljenosti na še tako visokoleteče zimske podvige.

medex1

medex2

medex3

medex4

medex5

medex6

medex7

medex8

medex9

medex10

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletna stran in spletno oglaševanje, tiskani oglasi, promocijska gradiva

Predstavnice naročnika: Inesa Grobler, Eva Kern, Tamara Turnšek in Lučka Godnov

Kreativni direktor: Medex

Umetniška direktorica: Barbara Šuštar (Medex)

Produkcijska hiša: Perfo

Režiser: Miloš Srdić

Fotografinja: Suzan Gabrijan

Digitalna produkcijska hiša: Kiosk, Maruša Penzeš

Medijska agencija: Media Publikum

Digitalna medijska agencija: Get Interactive

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji