lidl zaupanje
Opaženo

Praznujemo zaupanje

Lidl Slovenija je v sodelovanju z agencijo Pristop pripravil praznično oglaševalsko akcijo, s katero želijo svoje kupce in vse ostale spomniti na eno najpomembnejših sestavin dobrih medosebnih odnosov – na zaupanje.

Kratek opis akcije: »Zaupanje nas povezuje in združuje, tako kot prazniki, zato je pomembno, da ga praznujemo v družbi tistih, ki nam vedno stojijo ob strani. Zaupati pomeni, da se lahko obrneš na nekoga v vsakem trenutku. Zaupanje je vredno praznovati, zato nas kot življenje, ki je vrtiljak skupnih trenutkov, zavrti tudi televizijski oglas. V njem se vse vrti – od glavnih protagonistov do kamere. Vrtijo se čustva, sreča ter predvsem zaupanje v skupnih trenutkih, ki jih delimo med seboj,« pravijo v Lidlu Slovenija, kjer letos ne praznujejo samo praznikov. S komunikacijsko platformo »Praznujemo zaupanje« se kupcem zahvaljujejo za vsakodnevno izbiro in zaupanje. To je namreč tisto, kar po njihovem mnenju največ šteje. Vsi majhni trenutki, vredni praznovanja. Zato bo tudi letos Lidl Slovenija del dobička od prodaje izdelkov Deluxe namenil Univerzitetnemu rehabilitacijskemu centru Soča za nakup naprave za vadbo pacientov na URI Soča.

lidl zaupanje1

lidl zaupanje2

lidl zaupanje3

lidl zaupanje4

Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, dogodki

Predstavniki naročnika: Tanja Dimitrova, Špela Kregar, Miha Horvat, Robert Gornik, Nina Plantan, Tina Cipot, Valentin Bufolin in Anita Srac

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta: Eva Gradišar

Asistentka vodje projekta: Tjaša Vehovec

Kreativni direktor: Dominik Bagola

Snovalca: Tjaša Derstvenšek in Jernej Vrečar

Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl

Oblikovalec: Lenart Slabe

Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Nejc Vernik

Režiser: Peter Bratuša

Produkcijska hiša: Felina Films

Fotograf: Ciril Jazbec

Trajanje akcije: od novembra 2019 do januarja 2020

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji