• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vražje Slovenke skačejo dlje

BTC je z oglaševalsko akcijo želel opozoriti na svojo pomembno vlogo pri promociji v javnosti neznanega športa in povezati ženske z blagovno znamko prav preko skakanja.

Kratek opis akcije: Nakupovalno središče BTC City je postalo generalni sponzor smučarskih skokov za ženske. BTC je z oglaševalsko akcijo želel opozoriti na svojo pomembno vlogo pri promociji v javnosti neznanega športa in povezati ženske z blagovno znamko prav preko skakanja. To so storili tako, da so skoke skakalnice »prenesli« v nakupovalno središče. V BTC Cityju so izvedli vrsto aktivnosti, na spletu pa so z spletnimi aktivnostmi ustvarili za več kot 500.000 evrov vrednosti medijskega prostora, kar se je odražalo na izjemni gledanosti in obiskanosti tekme za svetovni pokal v Ljubnem.

Elementi akcije: Zunanje oglaševanje, promocijske aktivnosti znotraj BTC Cityja, POS material, viralni oglasi, spletni nastop, dogodki za obiskovalce, dogodki z zvezdniki , novinarska konferenca, celostna grafična podoba tekme svetovnega pokala v Ljubnem, pripadajoči promocijski material.

Predstavnik naročnika: Mojca Hrženjak, Petra Novak
Vodja projekta v agenciji: Željka Toplek, Špela Petač, Lana Kanalec
Kreativni direktor: Mitja Petrovič, Matej Kodrič
Tekstopisec: Martina Mrkšić
Art direktor: Dušan Grobovšek
Oblikovalec: Aleksandar Jordačević
Sodelavci: Saša Leben, Milan Slana, Niko Pirker, Polona Dolinšek, Irena Pavčič, Matjaž Škufca
Produkcijska hiša: Netstar9, Epigram, Zevnik

Avtor: Saatchi & Saatchi
Naročnik: BTC

Oceni