• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Razvoj vizualne podobe Lino lade

Gorenjka in Lino lada se predstavljata s skupnim izdelkom, katerega vizualno podobo so razvili v agenciji Imago Bold.

Kratek opis akcije: Plod sodelovanja med blagovnima znamkama je novi izdelek, čokolada Gorenjka, ki je polnjena z namazom Lino lada in je navoljo v treh različnih okusih. Pri oblikovanju vizualne podobe so se osredotočili na sproščen in mladosten slog, za katerega menijo, da bo navdušil predvsem mlajšo ciljno skupino.

Elementi akcije: kreativni koncept, logotip, embalaža

Predstavniki naročnika: Melita Bunić, Nejc Nemec in Jerneja Strmšek Turk

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Vodja projekta v agenciji: Anja Popovič

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Umetniški direktorji: Dean Vranić, Branislav Milošević in Goga Golik

DTP: Nikola Janjić

Avtor: Imago Bold
Naročnik: Žito, Gorenjka

Oceni