linolada
Opaženo

Razvoj vizualne podobe Lino lade

Gorenjka in Lino lada se predstavljata s skupnim izdelkom, katerega vizualno podobo so razvili v agenciji Imago Bold.

Kratek opis akcije: Plod sodelovanja med blagovnima znamkama je novi izdelek, čokolada Gorenjka, ki je polnjena z namazom Lino lada in je navoljo v treh različnih okusih. Pri oblikovanju vizualne podobe so se osredotočili na sproščen in mladosten slog, za katerega menijo, da bo navdušil predvsem mlajšo ciljno skupino.

linolada1

linolada2

linolada3

Elementi akcije: kreativni koncept, logotip, embalaža

Predstavniki naročnika: Melita Bunić, Nejc Nemec in Jerneja Strmšek Turk

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Vodja projekta v agenciji: Anja Popovič

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Umetniški direktorji: Dean Vranić, Branislav Milošević in Goga Golik

DTP: Nikola Janjić

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji