semenarna
Opaženo

Spominjajte se preteklosti, pomislite na prihodnost

Pred prvim novembrom so v Semenarni Ljubljana zasnovali akcijo, s katero so želeli javnost opozoriti na škodljivost plastičnih sveč in njihov obremenilni vpliv na okolje.

Kratek opis akcije: Javnosti so želeli sporočiti, da s prižigom plastične sveče pravzaprav prižgemo svečo tudi našemu planetu. Tržnokomunikacijska akcija zato stremi k spremembi navad in poziva k manjši uporabi sveč ter uporabi okolju prijaznejših alternativ.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletni ozaveščevalni video, gradiva na prodajnih mestih, obcestni plakati, spletni mediji

Medijska agencija: IPPR

Predstavnice naročnika: Jasna Dolžan Lesjak, Kim Christina Koritnik in Andreja Tomšič Drab

Vodja projekta v agenciji ter avtorica kreativne zasnove in izvedbe: Katja Gaspari Leben

Fotografije: AdobeStock, Katja Gaspari Leben, fotografije naročnika

Režiserja: Aljoša Rebolj in Marko Potrč

Produkcijska hiša: Studio Bomba, Vizual 7

Glasbena podlaga: Skupina Silence, Oreo Jungle music

Čas trajanja akcije: od 1. do 31. oktobra 2019

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji