• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prebudi zmaja v sebi

Agencija Yootree je za Ljubljanski grad pripravila oglaševalsko akcijo, ki obiskovalce vabi, naj se za nekaj dni v letu prepustijo vzdušju Zmajevega festivala in zmajevega mesta.

Kratek opis akcije:  Kreativna ideja akcije predstavlja meščane, obiskovalce in nastopajoče, ki zaradi festivala v zmajevem mestu že kažejo simptome zmajske preobrazbe.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, komuniciranje na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Simona Kokalj, Maja Pangršič in Petra Podgoršek

Direktorica projekta v agenciji: Petra Trontelj Pečnik

Asistentka vodje projektov: Nina Babič

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Živa Munih in Tomaž Apohal

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Maska: Nastja Vodenik

Fotograf: Miha Kolar

Trajanje akcije: avgust – september 2019

Avtor: Yootree
Naročnik: Ljubljanski grad

Oceni