zmaj
Opaženo

Prebudi zmaja v sebi

Agencija Yootree je za Ljubljanski grad pripravila oglaševalsko akcijo, ki obiskovalce vabi, naj se za nekaj dni v letu prepustijo vzdušju Zmajevega festivala in zmajevega mesta.

Kratek opis akcije:  Kreativna ideja akcije predstavlja meščane, obiskovalce in nastopajoče, ki zaradi festivala v zmajevem mestu že kažejo simptome zmajske preobrazbe.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, komuniciranje na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Simona Kokalj, Maja Pangršič in Petra Podgoršek

Direktorica projekta v agenciji: Petra Trontelj Pečnik

Asistentka vodje projektov: Nina Babič

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Živa Munih in Tomaž Apohal

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Maska: Nastja Vodenik

Fotograf: Miha Kolar

Trajanje akcije: avgust – september 2019

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji