• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi Renault CLIO vabi na testno vožnjo v prihodnost

Grey Ljubljana je ob predstavitvi novega Clia za Renault pripravil regionalno komunikacijsko akcijo.

Kratek opis akcije: Z akcijo Renault nagovarja ciljno skupino, ki glede prihodnosti ni med najbolj optimističnimi. Govora je seveda o milenijcih. V oglasu tako spremljamo glavnega junaka oziroma zmagovalca nagradnega natečaja na testni vožnji.

»Sodelujoči v nagradnem natečaju tako ne testirajo le vrhunske tehnologije in uživajo v superiornem dizajnu novega CLIA, temveč pomirijo tudi morebitne strahove, ki jih gojijo pred prihodnostjo, ter se opremijo s samozavestjo za prihodnje izzive,« pojasnjujejo v agenciji.

Regijska akcija poteka v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem.

Elementi akcije: spletna stran, video vsebine, spletno in mobilno oglaševanje, družbena omrežja, lastni mediji naročnika

Predstavnici naročnika: Barbara Randić in Greti Gruden

Direktorici projekta: Amadea Šoln in Simona Mladenović

Vodja projekta: Nina Bergoč

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs

Tekstopisca: Katja Petrin Dornik in Klemen Šefer

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalca: Anja Korošec in Andraž Grulja

Spletna oblikovalka: Urška Kos

Komunikacija na družbenih omrežjih: Monika Habjanič (Grey); Alja Nike Skrt, Milena Jakovljević in Denis Bertole (Mediodrom)

Spletna produkcija: Kika Blatnik in Nina Benda Belak (Belak)

Video produkcija: Bright Visuals

Izvršni producent: Matej Marinko

Producent: Petra Rozman

Režiser: Mark Pirc

Medijska agencija: Katarina Keršič, Tilen Marčič, Petra Hvala (OMD)

Trajanje akcije: od 2. oktobra 2019 naprej

Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: Renault Nissan Slovenija

Oceni