• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spletna igrica Bungee krava

Renderspace je za promocijo blagovne znamke Zelene doline zasnoval spletno igro Bungee krava.

Kratek opis akcije: Mlekarna Celeia je v okviru nagradne igre »Kakovost navdušuje, zvestoba nagrajuje!« želela potrošnikom ponuditi alternativno možnost sodelovanja v SMS nagradni igri, sodelovanje brez nakupa izdelkov. Naročnik je želel, da komunikacijska rešitev poleg zabave za ciljno skupino vključuje tudi promocijsko sporočilo o izdelkih Zelene Doline. Akcija je morala biti zasnovana tako, da bi podjetju pomagala graditi bazo uporabnikov. 

Zato so v digitalni agenciji Renderspace razvili »flash igrico« Bungee krava, ki na zanimiv in duhovit način vzpostavlja interakcijo med potrošniki in blagovno znamko. Krava mora po skoku z bungee elastiko na poti do tal pobirati izdelke Zelene Doline. Izdelki se razlikujejo po embalaži. V izboru je 10 izdelkov bele izdelčne linije Zelene Doline, ki se promovirajo prek celotne nagradne igre – tako na spletu kot prek SMS-ov. V prvem tednu je bilo z igranjem igrice oddanih 3.915 prijav za sodelovanje v nagradni igri, od tega je bilo 680 unikatnih uporabnikov.

Elementi akcije/projekta: Spletna igrica 

Sodelujoči:

  • Vodja projekta v agenciji: Matevž Šmalc, Tina Starc
  • Kreativni direktor: Tonči Klarić
  • Tekstopisec: Sanja Petrović, Sabrina Slak
  • Art direktor: Andrej Talajič
  • Oblikovalec: Andrej Talajič
  • Razvijalec: Marko Vidmar
  • Načrtovanje: Primož Zanoškar

Avtor: Renderspace
Naročnik: Mlekarna Celeia

Oceni